تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی خطرناک جوان انگلیسی پس از برد انگلیس + فیلم

خوشحالی عجیب یک طرفدار فوتبال پس از برد انگلیس! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوشحالی خطرناک یکی از طرفداران دو آتیشه تیم ملی فوتبال انگلیس را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد.

در ابتدای این ویدئو دیده می شود عده ای از طرفدران فوتبال ابتدا راه را بر یک خودروی در حال عبور می بندند. راننده که تلاش می کند از میان جمعیت راهش را باز کند ناگهان با چالشی دیگر روبرو می شود. یک پسر جوان در عملی خطرناک روی کاپوت جلوی این خودرو  می پرد و راننده خودرو که از عمل عجیب این جوان متعجب شده بود با طی مسافتی کوتاه ترمز می کند و این جوان از روی کاپوت به کف خیابان سقوط می کند.

این اتفاق در یکی از خیابان های شهر " پلی موث" انگلیس رخ داد. ظاهرا در این حادثه به این طرفدار آسیبی وارد نشد و او پس از برخاستن از زمین به سایر طرفداران ملحق شد. گفتنی است؛ این جوان به همراه تعدادی زیادی از طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برد این کشور مقابل تونس برای جشن و پایکوبی به خیابان آمده بودند.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/

خوشحالی عجیب یک طرفدار فوتبال پس از برد انگلیس!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی خطرناک جوان انگلیسی پس از برد انگلیس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..