تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت‌های کشورهای اسلامی منشأ گرفتاری مسلمین‌ هستند +فیلم

اتحاد و انسجام ملت ایران مانع مشت محکم در دهان آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متأسفانه در دهه‌های اخیر در اکثر کشورهای اسلامی، کسانی بر سر کار بودند و بر ملت‌های مسلمان حکمرانی می‌کردند که در برابر ابرقدرت‌های ظالم جهانی از جمله آمریکا، تسلیم بودند و حتی گاهی برای جلب رضایت آمریکا، مردم خود را سرکوب می‌کردند. این افراد همیشه در اقلیت بودند اما متأسفانه در رأس امور هم بودند.

این وضعیت در شرایطی بود که کشورهای اسلامی دارای جمعیت، سرزمین و قدرت‌ زیادی هستند و نه تنها می‌توانند در برابر زورگویی‌های مستکبران ایستادگی کنند بلکه با انسجام و همبستگی، توانایی این را دارند که در بین کشورهای دنیا سرآمد باشند.

این موضوع جز مسائلی بود که همیشه مورد تأکید رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بوده؛ در ادامه ویدئویی از یکی از سخنرانی‌های ایشان در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت‌های کشورهای اسلامی منشأ گرفتاری مسلمین‌ هستند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..