تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیربرنامه ساری برای نهایی کردن انتقال این مربی به چلسی راهی لندن شده است

به گزارش شما نیوز ، اسکای گزارش می دهد که مدیربرنامه ساری برای مذاکرات نهایی پیرامون انتقال موکلش به چلسی، راهی لندن شده است. ساری در پایان فصل ناپولی را ترک کرد ولی هنوز تحت قرارداد باشگاه ایتالیایی است و گفته می شود چلسی برای استخدام وی، بند ۴،۴ میلیون پوندی فسخ قرارداد ساری را فعال کرده است.

این اتفاقات در حالی رقم می خورد که چلسی هنوز با کونته قطع همکاری نکرده و آبراموویچ برای کنار گذاشتن این مربی ایتالیایی باید مبلغ فصل آخر قراردادش را بپردازد، چرا که کونته قصدی برای استعفا ندارد.

گفته می شود جیانفرانکو زولا گلزن سابق چلسی نیز به این تیم بازمی گردد و در کنار ساری کار خواهد کرد، زولا هم قرار است روز چهارشنبه به لندن سفر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیربرنامه ساری برای نهایی کردن انتقال این مربی به چلسی راهی لندن شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..