تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Vikings Fight: North Arena v2.6.0

به دوران وایکینگ‌ها خوش آمدید! در بازی Vikings Fight: North Arena خود را برای مبارزه در نقش وایکینگ بی‌رحم اسکاندیناوی آماده نمایید! از یک بربری دریایی ساده به یک اسپارتان تبدیل شده و در نهایت عنوان قهرمان شمال را از آن خود نمایید!

شمالی‌ها می‌دانند که قهرمان واقعی کیست و سلاح‌هایش چیست. پسران شمال همیشه تعدادشان کم است، به عملکرد بیشتر و بیشتر نیاز دارند و هر بار پیچیده‌تر می‌شوند. در مسابقات مرگ رقبای خود را شکست دهید. مهارت‌های نبرد، شجاعت، هوش و قدرت خود را به نمایش بگذارید! در هر دور دشمنان قوی‌تر و قوی‌تر از قبل می‌شوند. برای رسیدن به پایان باید یک روحیه مبارز واقعی داشته باشید!

ویژگی‌ها :

گرافیک سه‌بعدی عالی

حالت مبارزه منحصربه‌فرد: ضربه رقیب را منحرف یا بلوکه کنید

از تاکتیک‌های گوناگون استفاده نمایید

در میدان‌های نبرد منطقه سرد و شدید شمالی مبارزه کنید

دارای موسیقی زمینه واقع‌گرایانه

مجموعه‌ای عظیم از سلاح‌های تهاجمی و دفاعی

دشمنان مختلف با تجهیزات گوناگون

دشمنانتان پیچیده‌تر و قوی‌تر می‌شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Vikings Fight: North Arena v2.6.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..