تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Underworld Soccer Manager 18 v4.1.3

در بازی Underworld Soccer Manager 18 با تسخیر یک شهر و باشگاه فوتبال کهنه یک امپراتوری فوتبال بسازید و به هر قیمتی که شده به بالا برسید. تقلب کنید، رشوه بدهید، توطئه کنید و… تا به سرمایه‌دار نهایی فوتبال تبدیل شوید. بر همه مدیران باشگاه دیگر غلبه نمایید تا قهرمانی را از آن خود کرده و به بزرگترین تبهکار فوتبالی تبدیل شوید.

این یک بازی رایگان به سبک مدیریت فوتبال آنلاین است که در آن شهر خود را می‌سازید، با ستاره‌های فوتبال قرارداد می‌بندید، و تیم خود را آموزش می‌دهید. بر مهارت‌های استراتژیک مسلط شوید و به تاکتیک‌های کثیف متوسل شوید تا مدیران باشگاه رقیب را شکست دهید… حتی قبل از اینکه داور سوت بازی را بزند.

ویژگی‌ها :

یازده بازیکن خود را در برابر رقبای واقعی قرار دهید

با ستاره‌ها قرارداد ببندید و تیم خود را با آیتم‌ها توسعه دهید

با تسخیر یک شهر ناشناخته از طریق فعالیت‌های تبهکارانه یک امپراتوری بسازید

از یک گانگستر کوچک به پدرخوانده فوتبال تبدیل شوید

بازی‌های فوتبال آنلاین به صورت رایگان در برابر رقبای واقعی

با دوستان خود فوتبال بازی کنید و سخت‌ترین مدیر باشگاه را شکست دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Underworld Soccer Manager 18 v4.1.3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..