تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Mushroom Wars 2 2.3.3 – بازی پرطرفدار جنگ قارچ ها 2 اندروید + دیتا

دانلود امروز 2+

آخرین آپدیت سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.3.3

دوست داشتن 13

Mushroom Wars 2 – جنگ قارچ ها 2 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – استراتژیک از استودیوی بازیسازی Zillion Whales برای اندروید است که تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و جدیدترین آپدیت اش به درخواست شما برای دانلود عرضه شده است! با نصب Mushroom Wars 2 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قرار است یکی از زیباترین بازیهای اندروید را تجربه کنید! “جنگ قارچ ها 2” ماجرایی است که همیشه انتظارش را میکشیدید! شما می بایست قارچ ها را به سفری هیجان انگیز به کرات دیگر ببرید! در حالت تک نفره این بازی بیش از 50 ماموریت با نقشه هایی متنوع در نظر گرفته شده است که در آن ها قارچ های دلاور در سفری نفس گیر به تمدن های فرا کهکشانی می روند و با فناوری های پیشرفته آشنا می شوند و در حالت چند نفره نیز شما قادرید در بازیهای 2 تا 4 نفره به جنگ دوستان یا موجودات فضایی دیگر در جهان بروید! از تمام تجربیات خود در بازیهای دو نفره استفاده کنید، در سری مسابقات و در رقابت های ویژه آن شرکت کنید و رده خود را بالا ببرید و سعی کنید در صد جدول امتیازات قرار بگیرید! این بازی زیبا برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است که می توانید نسخه اندرویدی اش را به صورت رایگان دریافت بکنید، این نسخه چندین حالت مختلف را شامل می شود.

Mushroom Wars 2

بازی Mushroom Wars 2 تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده است که جدیدترین و آخرین نسخه اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی V2.3.3 :

* رفع باگ ها + بهینه سازیهای مختلف + ویژگی های جدید .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.zillionwhales.mushroomwars2 را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را انلاین اجرا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Mushroom Wars 2 2.3.3 – بازی پرطرفدار جنگ قارچ ها 2 اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..