تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Ankora, craft and blocks planet 1.3.8 – بازی ماجرایی “آنکورا” اندروید + مود

دانلود امروز 2+

آخرین آپدیت سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.3.8

دوست داشتن 0

Ankora, craft and blocks planet v1.3.8 + Mod – بازی ماجراجویی متفاوت و جذاب آنکورا اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Ankora, craft and blocks planet بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی Chibig برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما عزیزان قصد داریم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی از این قرار است : تیم 5 که نام تیمی از فضانوردان است طی یک حادثه فضایی مجبور می شود در سیاره ای به نام آنکورا فرود اضطراری داشته باشد، آنکورا سیاره بسیار بزرگی است و پر است از تهدیدات و هیولاهای خطرناک! “مـان” نام یکی از اعضای تیم فضانوردان است ؛ او از آن آدم های شجاعی است که بی هیچ ترسی به قلب حادثه میزند و میداند چطور از جانش محافظت کند! سفینه تیم 5 هنگام فرود اضطراری قطعات آنتن ارتباطی خود را از دست داد، این قطعات در سیاره پخش شده اند و حالا مان باید تمام آن ها را پیدا کرده و آنتن ارتباطی را دوباره درست کند تا بتواند سیگنال کمک ارسال کند! زندگی در سیاره آنکورا آسان نیست! مان برای زنده ماندن در این سیاره قبل از هر چیز باید به دنبال آب و غذا باشد و از طرفی با شرایط آب و هوایی سیاره همچون باران، سردی و گرمی شدید هوا و شب هایی به غایت طولانی مبارزه کند! مان به زودی با آنک ها که در واقع ساکنان اصلی و بدوی سیاره هستند، آشنا خواهد شد و از آن ها کمک خواهد گرفت! آنک ها از دوران باستان در آنکورا زندگی می کرده اند و مردمانی مهربان هستند که مشاغل مختلفی همچون کشاورزی، ماهیگیری، تجارت، صنعت، شکار و تحقیق و علم اندوزی دارند! مان چیزهای زیادی باید از آنک ها یاد بگیرد ؛ چیزهایی همچون درست کردن ابزار، ساختن بنا، درست کردن جواهرات، پختن غذا و حتی درست کردن اکسیرهای جادویی. مان هم در برابر چیزهایی که یاد میگیرد ماموریت هایی را برای آنک ها انجام خواهد داد و بیشتر به آنها نزدیک خواهد شد! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا، ماجراجویی و مدیریتی اندروید هستید که به دور خشونت بتواند برای ساعت ها شما را به گوشی میخکوب بکند بدون شک Ankora, craft and blocks planet بهترین گزینه برای انتخاب و تجربه است!

Ankora Android Games

در بازی Ankora, craft and blocks planet شما به کنترل مان می پردازید و می توانید هر کاری دوست دارید انجام دهید! هر چند مان سفر خود را دست خالی شروع می کند، اما بعد از آشنایی با آنک ها یاد میگیرد چطور ابزار مختلف و به درد بخوری درست کند. ابزاری همچون چکش برای ساخت بنا، بیل برای کندن یا بالا آوردن سطح زمین، اره و تبر برای بریدن درخت ها و شکستن سنگ ها، خیش برای شخم زدن زمین و نیزه و کمان برای دفاع از خود! یکی از کارهای کلیدی که مان برای دوام آوردن در سیاره آنکورا باید انجام دهد ساخت اشیائی دیگر به غیر از ابزار و مدیریت منابعی است که در سیاره بدست می آورد. مان میتواند آیتم ها و مواد زیادی را در کوله پشتی اش بگذارد. از ابزار و مواد مختلف گرفته تا غذا و اشیائی خاص. امکان ترکیب کردن آنها نیز به طرق مختلف وجود دارد. کافی است فقط مان آنها را روی میز کارش قرار داده و با هم ترکیب کند. همچنان که مان روش ساخت اشیاء مختلف را یاد میگیرد شانس او برای دوام آوردن در آنکورا نیز بیشتر خواهد شد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Ankora, craft and blocks planet را از دست ندهید ؛ هم اکنون جدیدترین و آخرین نسخه بازی به همراه مود در دستان شماست که در نسخه مود می توانید هر آیتمی را به صورت رایگان خریداری بکنید و می توانید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید .

تغییرات نسخه ی v1.3.8 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Ankora, craft and blocks planet 1.3.8 – بازی ماجرایی “آنکورا” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..