تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم قاتل اهلی

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهل

دانلود فیلم قاتل اهل با کیفیت عالی

دانلود فیلم قاتل اهلی

ژانر: اجتماعی

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۵

کارگردان: مسعود کیمیایی

بازیگران فیلم قاتل اهل

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمیدرضا افشار، حمیدرضا آذرنگ، لعیا زنگنه، رضا رشیدپور، یغما گلرویی، پولاد کیمیایی، سعید پیردوست، امیرحسین رستمی، اکبر معززی، شراره دولت آبادی و…

خلاصه داستان فیلم قاتل اهل

حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی)، کارآفرین موفق بخش خصوصی، تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌تنها مورداعتمادترین فرد نزد سروش است، بلکه دلبسته مهتاب (پگاه آهنگرانی)، دختر او هم هست؛ اما مهتاب رابطه عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی)، خواننده پاپ، دارد. تعطیلی کنسرت‌ها دامنه اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه فقط اطرافیانش بلکه همه مردم باید آن را بپردازند و …

لینک های دانلود قانونی فیلم قاتل اهلی

✅  دانلود قانونی فیلم قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت HD
✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

?  چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: آیدی تلگرام: @upnama. ایمیل: upnama.ir@gmail.com

نقد و بررسی فیلم قاتل اهل

صحبت در مورد استاد مسعود کیمیایی و آثار او کار بسیار دشواری است، کیمیایی تنها کارگردانی است که دست و دل هیچ کس به نقد فنی آثارش نمی رود زیرا کیمیایی بسیار محبوب است، آنقدر که حتی ضعیف ترین و بی ارزش ترین آثارش چون ((فریاد)) و یا از آن ضعیف تر ((رئیس)) طرفداران سینه چاک خود را دارد که هیچ نقد منفی بر اثر را بر نمی تابند؛ کیمیایی محبوب است، آنقدر محبوب که اگر ((جرم)) او در دوره ای از جشنواره فیلم فجر که آثار شاهکاری چون ((جدایی نادر از سیمین)) و یا ((یه حبه قند)) حضور دارند به شکل عجیبی سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را می گیرد همه ی ما به حساب ادای دین جشنواره به کارگردان و فیلمنامه نویس کهنه کار سینمای ایران می گذاریم.

او یکی از مهمترین کارگردان های سینمای ایران است که داستان زندگی او شباهت بسیار زیادی به آثارش دارد، کیمیایی بچه جنوب شهر تهران است، از خیابان ری گرفته تا کوچه دردار، محله آصف الدوله، سقاباشی، عین الدوله و در نهایت خیابان بهار، در نتیجه به جرات می توان گفت او شناخت بسیار جامع و کارشناسی شده از مردم طبقه محروم و ضعیف جامعه خود دارد.

قیصر سینمای ایران بار دیگر پاشنه کفشهای خود را کشیده و دست به ساخت فیلمی جدید به نام ((قاتل اهلی)) زده است (و چه اسم خوبی است این قاتل اهلی و چه کارگردان خوبی است این کیمیایی برای انتخاب اسم روی آثارش).

قاتل اهلی فیلم طبقه محروم و یا حتی متوسط جامعه ما نیست، بلکه داستان انسان های درد کشیده دیروز ولی مرفع امروز است. متاسفانه این همان چیزی است که از جنس کیمیایی نیست امّا خوشبختانه مولفه های او چون مرام، لوطی گری، مردانگی و رفاقت را دارد. قاتل اهلی چون آثار قبلی کیمیایی پر است از دیالوگ های ناب و زیبا که مو به تن هر شنونده ای راست می کند، او استاد دیالوگ است و این از خصایص کیمیایی است. 

قاتل اهلی یک سردمدار مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی به نام جلال سروش با بازی پرویز پرستویی دارد و در همین مسیر یک لات بامرام، لوطی و از خود گذشته به نام سیاوش مطلق با بازی بسیار زیبای امیر جدیدی که گویی بعد از ((قیصر))، کیمیایی پس  از سال ها آهنگ دیالوگ های ناب و هیبت قهرمان داستان هایش را در طنین صدا و فیزیک بدنی منحصر به فرد امیر جدیدی و بازی با وقار او پیدا کرده باشد.

در آن سوی قصه امّا داستان کاملا متفاوت است، یک خواننده پرطرفدار به نام بهمن با بازی پولاد کیمیایی (البته از نظر من بهتر بود این نقش به یک خواننده واقعی می رسید) و رابطه عاشقانه اش با مهتاب با بازی پگاه آهنگرانی؛ مهتاب قاتل اهلی دقیقا همان چیزی است که از کیمیایی می توان انتظار داشت، زن و معقوله آن در آثار کیمیایی یا بدکاره است و یا باکره و اگر این دو نبود قطعا عقیم است، مهتاب قاتل اهلی نیز کاملا عقیم است و رابطه عاشقانه بین او و بهمن نیز منفعل.

یکی از بدترین نکات فیلم قاتل اهلی تدوین بسیار بد فیلم مخصوصا در نیمه نخست آن است، درست است که تدوین نهایی فیلم بر عهده بهرام دهقان بوده اما کیمیایی بعنوان کارگردان نقش بسزایی در آن داشته است، بطور مثال جان فورد کارگردان پرآوازه سینمای جهان با صرفا یک برداشت از هر نما و حداقل همپوشانی کنش ها، پیشاپیش فیلم را در مغز خود تدوین می کرد اما اینجا سردرگمی کیمیایی در پیدا کردن مسیر اصلی داستان فیلم کاملا مشهود و در نهایت به تماشاگر منتقل شده است.

مشکل بعدی فیلم قاتل اهلی در پرداخت نادرست شخصیت های خود است، جلال سروش یک مبارز مفاسد اقتصادی است که بهتر بود از جنس طبقه متوسط جامعه باشد اما از دل زندگی بورژوآ برخواسته است؛ و یا اقدام به ارتکاب قتل نه از شخصیت بامرام سیاوش می آید و نه دلیل و لزوم قانع کننده ای به ارتکاب قتل در فیلم وجود دارد. البته شاید تنها دلیل آن ادای دین فیلمساز به فیلم قیصر خود باشد تا با بازی امیر جدیدی مشابه همان لوکیشن قتل در حمام بازسازی شود.

در نهایت قاتل اهلی، فیلم متوسط رو به خوبی است که از یکی دو اثر قبلی کیمیایی یک قدم جلوتر است، بنابراین شما سینما دوستان و به ویژه طرفداران سینمای کیمیایی را قطعا به دیدین این اثر دعوت می کنم. 

اخبار و حواشی فیلم قاتل اهل

بارها اختلافات کارگردان (مسعود کیمیایی) و تهیه کننده(منصور لشکری قوچانی) این اثر رسانه ای شد و هر کدام از طرفین معتقد به اعمال تدوین مورد نظر خودشان بودند. تهیه کننده این فیلم علاوه بر کارگردان،فرزند او یعنی پولاد کیمیایی را نیز در پیشامد این چنین حواشی مقصر می دانست. پرویز پرستویی (در نقش دکتر جلال سروش) نیز پس از اکران عمومی در مصاحبه ای با فریدون جیرانی ابراز ناخرسندی نمود.

درباره کارگردان فیلم قاتل اهل

مسعود کیمیایی (زاده ۷ مرداد ۱۳۲۰ در خیابان ری تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. کیمیایی از چهره‌های برجسته سینمای ایران به‌شمار می‌رود. اکثراً وی را کارگردانی مؤلف و مؤثر دانسته‌اند که در شکل‌گیری بدنه اصلی سینما در ایران نقشی محوری داشته‌است. او با ساخت فیلم قیصر در سال ۱۳۴۸ دو قطب هنری و تجاری سینما را به هم پیوند داد و همراهِ ناصر تقوایی و بهرام بیضایی و هژیر داریوش و فریدون گله و داریوش مهرجویی و علی حاتمی و چند فیلم‌ساز دیگر از آغازگران دوره‌ای بود که موج نو در سینمای ایران شناخته شد. اغلب آثار کیمیایی در ژانر اجتماعی-سیاسی است. او علاوه بر فعالیت‌های سینمایی، نوشتن رمان و شعر را نیز تجربه کرده‌است. کیمیایی در سال ۱۹۹۱ برای فیلم دندان مار نامزد جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین شد و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم برلین نیز به او رسید. همچنین در سال ۱۳۸۹ برای فیلم جرم سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از جشنواره فیلم فجر گرفت. از فیلم‌های مهم کیمیایی می‌توان به قیصر، بلوچ، داش آکل، خاک، گوزن‌ها، خط قرمز، دندان مار، سرب و جرم اشاره کرد. در یک نظرسنجی که برای گزینش بهترین فیلم سینمای پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران با رأی ۲۷ تن منتقد و نویسنده اجرا شد، گوزن‌ها با ۲۰ رأی بهترین فیلم سینمای پیش از انقلاب ایران شناخته شد. در رأی‌گیری دیگری از ۵۵ منقد سینمایی ایرانی در سال ۱۳۸۱ نیز، فیلمِ گوزن‌ها با ۱۷ رأی همراهِ باشو، غریبهٔ کوچک کارِ بهرام بیضایی بهترین فیلم کل ادوار تاریخ سینمای ایران شناخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم قاتل اهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..