تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایه برداری پوست صورت با انواع میوه ها

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت در واقع پاک کردن سلول های مرده پوست و تنفس و ایجاد فضای مناسب برای سلول های جوان و شاداب است ..در لایه برداری پوست کرم های مرطوب کننده و ضد چروک نتیجه بهتری دارد .لایه برداری پوست را ه ها و روش های گوناگونی دارد اما ما در مد و زیبایی نسیم فان راه لایه برداری صورت به وسیله میوه ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم پس با ما همراه باشید .

لایه برداری صورت با انار 

مواد لازم
۲ قاشق چای‌خوری آب انار؛۱ قاشق چای‌خوری عسل؛۲ قاشق چای‌خوری شکر؛با هم مخلوط کنید و به صورت خود بمالید .و بعد از دقایقی صورت خود را با آب بشورید.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با کدو حلوایی

۱ قطعه‌ی کوچک کدو حلوایی؛۱ فنجان شکر قهوه‌ای؛نصف قاشق چای‌خوری روغن ویتامین E؛

کدو حلوایی با شکر قهوه ای و روغن ویتامین e را مخلوط کرده که به صورت خمیری شکل در می آید و سپس به صورت خود بمالید و بعد از چند دقیقه صورت خود را بشویید .

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با آووکادو 

۲ قاشق چای‌خوری بلغور جو دوسر آسیاب‌شده؛۱ قاشق چای‌خوری آووکادو؛چند قطره عسل.

بلغور جو را با آووکادو ترکیب کنید و چند قطره عسل روی آن بریزید. با یک قاشق آنها را هم بزنید و خمیری یکپارچه و همگن بسازید. خمیر را روی پوست بمالید و بعد از دقایقی با آب، صورت خود را بشویید. بعد از لایه برداری پوست با استفاده از این ماسک، پوست شما مرطوب، شفاف و درخشان می‌شود.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت باخیار

خیار، ساده‌ترین ماسک لایه بردارِ پوست است. تنها کاری که باید بکنید این است که خیاری را پوست بگیرید، آن را بکوبید و له کنید. ماده را روی پوست بگذارید و ماساژ بدهید. سپس صورت‌تان را بشویید. خیار باعث مرطوب شدن پوست می‌شود

۱ عدد خیار پوست‌کنده؛۱ قاشق چای‌خوری ماست؛۲ قاشق چای‌خوری بلغور جو دوسر؛یک قاشق چای‌خوری عسل.
خیار را قطعه‌قطعه کنید و با ماست، جو دوسر و عسل مخلوط کنید. ترکیب حاصل را که شکل خمیری پیدا کرده است، روی پوست بگذارید و پوست‌تان را با آن ماساژ بدهید. در پایان پوست خود را با آب سرد بشویید

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با توت فرنگی 

توت‌فرنگی، جو دوسر و آبلیمو
مقداری توت‌فرنگی را با جو دوسر مخلوط کنید. چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید، ماسک لایه برداری پوست صورت شما آماده است، فقط کافی است آن را روی پوست‌تان بگذارید. استفاده‌ی مداوم از این لایه بردار نتایج خیلی خوبی برای پوست به ارمغان می‌آورد. فقط حواس‌تان باشد با چشم‌ها تماس پیدا نکند.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با سیب

۱ عدد سیب؛۱ قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر؛چند قطره عسل.

اول سیب را تکه‌تکه کنید و آن را با بلغور جو دوسر در مخلوط‌کن بریزید تا خمیری یک‌دست تولید بشود. سپس خمیر را روی صورت بگذارید و بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه آن را بشویید. اضافه کردن چند قطره عسل اختیاری است. این ترکیب درخشندگی فوق‌العاده‌ای به پوست شما می‌دهد.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با کیوی

۱ عدد کیوی؛۲ قاشق چای‌خوری شکر؛چند قطره روغن آفتابگردان.

کیوی، چربی پوست را از بین می‌برد. کسانی که پوست خیلی چرب دارند و از جوش‌های ریز شاکی‌اند، باید کیوی را در برنامه‌ی غذایی خود بگنجانند یا از ماسک لایه بردار آن استفاده کنند. ابتدا یک کیوی را پوست بکنید و آن را بکوبید و له کنید. طوری که با اضافه کردن شکر و چند قطره روغن آفتابگردان مخلوطی یک‌دست ایجاد بشود. مخلوط را روی پوست صورت و گردن خود بگذارید و بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آن را بشویید و پس از خشک کردن پوست از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری  صورت با پرتقال

۳ قاشق غذاخوری آب پرتقال؛۱ قاشق غذاخوری عسل؛یک فنجان شکر؛چند قطره روغن زیتون.

این لایه بردار خانگی برای پوست‌های آفتاب‌سوخته و برنزه بسیار مناسب است. عسل و شکر را در آب پرتقال بریزید. می‌توانید چند قطره روغن زیتون هم به آنها اضافه کنید. این ترکیب را به‌خوبی مخلوط کنید و آن را به شکل دایره‌ای روی پوست بمالید. اگر می‌خواهید لایه برداری پوست به‌خوبی صورت بگیرد، این ترکیب را ۲ بار در هفته استفاده کنید.

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

لایه برداری صورت با موز،

۱ عدد موزِ رسیده؛۱ قاشق غذاخوری شیر؛۲ قاشق غذاخوری جو دوسر.

موز را در ظرفی له و آن را با شیر ترکیب کنید. سپس جو دوسر را به آن اضافه و خمیری یک‌دست تهیه کنید. این مخلوط را به آرامی روی پوست صورت و گردن‌تان بمالید. حدود ۳ تا ۴ دقیقه پوست را با آن ماساژ بدهید تا سلول‌های مرده‌ی پوست از بین بروند. با آب گرم صورت خود را بشویید و پوستی تمیز و زیبا داشته باشید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایه برداری پوست صورت با انواع میوه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..