تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه و لذیذ و مجلسی + فیلم آموزشی

طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه

در این قسمت مجموعه آموزش های دسرها نسیم فان میخواهیم طرز تهیه دسر کشکول را آموزش بدهیم ♥ در ادامه با ما همراه باشید.

دسرکشکول دسر ترکیه ای خوشمزه است که اصالتی ایرانی دارد و از زمان عثمانی به عنوان یک دسر کلاسیک برای پادشاهان سرو می شد. طرز تهیه دسر کشکول آسان است.

دسر کشکول نوعی پودینگ شیر بر پایه بادام است که معمولا روی آن با بادام، پسته و یا آجیل های مختلف تزیین می شود.

بانوهای گرامی خواهشمندم با ما همراه باشید و سفره شام خود را به بهترین نحوه تریین کنید و بهترین پذیرایی را از مهمانهای عزیزتان داشته باشید با این دسر خوشمزه.

طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نسیم فان نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدواریم از این آموزش لذت کافی را برده باشید و دسر خوشمزه ای را برای خانواده خود آماده نمایید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 امتیاز, متوسط: 2٫00 از 5)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر کشکول فوق العاده خوشمزه و لذیذ و مجلسی + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..