تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی زمان تخمک گذاری، دلیل دارد

دنبال کردن تخمک گذاری شاید به سادگی آنچه فکرش را بکنید نباشد. اما این کار برای شما فایده خواهد داشت.

تغییر ماه به ماه سیکل

طول دوران قاعدگی حدود 28 تا 36 روز است. این روزها بر اساس عوامل متعددی تغییر می‌کنند، از جمله ساختار طبیعی بدن، سطح استرس و کاهش یا افزایش وزن. همچنین استرس باردار شدن می‌تواند روی شما اثر بگذارد. بررسی دمای بدن یا کیت‌های تخمک‌گذاری یا بیشتر کردن مخاط گردن می‌تواند احتمال باردار شدن را افزایش دهد.

تمامی سیکل‌ها یکسان نیستند

حتی اگر تمامی سیکل‌های شما 28 روزه هستند تضمینی نیست که درست در میانه‌ی سیکل  تخمک‌گذاری داشته باشید. در حقیقت زنانی که سیکل 28 روز دارند در روزهای 12 تا 16 می‌توانند تخمک‌گذاری داشته باشند.

تنها 12 تا 24 ساعت بارور هستید

زمانی که تخمک‌گذاری انجام می‌شود زمان کمی وجود دارد – تقریباً 12 تا 24 ساعت – قبل از اینکه تخمک از بین رفته و جذب بدن شود. اسپرم برای دو تا سه روز فعال است و چیزی حدود 8 ساعت لازم است تا خود را به دهانه‌ی رحم برساند. همچنین اسپرم می‌تواند منتظر رسیدن تخمک بماند. بررسی چرخه‌ی تخمک‌گذاری کمک می‌کند متوجه شوید در 24 تا 36 ساعت آینده تخمک‌گذاری خواهید داشت یا نه. حالا زمان آن رسیده تا اسپرم مسیر خود را آغاز کند.

مخاط رحم می‌تواند کمک کرده یا مانع شود

مخاط دهانه‌ی رحم در ظاهر و استحکام متفاوت است، از ضخامت و شفافیت گرفته تا انعطاف‌پذیری. علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای باروری اسپرم، مخاط باید استحکامی مانند سفیده‌ی تخم‌مرغ داشته باشد و کمی کشش داشته باشد. باید در حدود زمان تخمک‌گذاری مخاط رحم را بررسی کرده و بر اساس آن برای دخول برنامه‌ریزی داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی زمان تخمک گذاری، دلیل دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..