تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کلاس آموزشی برندسازی و مدیریت کارآفرینی در نهاوند

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری نهاوند خبر داد

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری نهاوند از برگزاری کلاس آموزشی برند سازی، مدیریت کارآفرینی و بازاریابی برای صنعت گران حوزه صنایع دستی شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس آموزشی برندسازی و مدیریت کارآفرینی در نهاوندمحسن جانجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند بیان کرد: کلاس آموزشی برندسازی، مدیریت کارآفرینی و بازاریابی برای صنعت‌گران حوزه صنایع دستی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور آشناسازی با شیوه‌های نوین بازاریابی و تبلیغات در حوزه صنایع دستی و ارتقای دانش مدیران و صاحبان صنایع دستی دوره آموزشی بازاریابی و برندسازی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری نهاوند گفت: در این دوره‌ آموزشی آشنایی با تكنیك‌های كاربردی بازاریابی و تبلیغات، تكنیك‌های ارتباط موثر با مشتری در تولیدات صنایع دستی، اصول نامه نگاری موثر و آشنایی با قوانین و مقررات كاربردی درصنایع دستی ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی کلاس برندسازی ساعت ۸ صبح تا ۱۳‌ظهر پنج شنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه و دوره مدیریت کارآفرینی و بازاریابی و تبلیغات در روز دوم تیرماه ۹۷ از ساعت ۹ صبح در تالار اندیشه مجتمع امام خمینی(ره) ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کلاس آموزشی برندسازی و مدیریت کارآفرینی در نهاوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..