تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب گردشگران در راستای منفعت بام خرم‌آباد صورت گیرد  

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: باید تلاش کنیم گردشگرانی که به بام خرم‌آباد می‌آیند چند روز اقامت داشته باشند تا حضور آن‌ها منفعت اقتصادی به همراه داشته باشد.  

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمدمرادپور در حاشیه بازدید از مجموعه بام خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت استفاده از دو هزار هکتار مجموعه بام خرم‌آباد می‌تواند اشتغال این شهر را تأمین کند منتها این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش فراوان است.

 

وی خاطرنشان کرد: کاشت درختان بومی در بام خرم‌آباد اقدام بسیار خوبی بوده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت بام خرم‌آباد برای توسعه گردشگری این منطقه تأکید نمود و یادآور شد: برای اینکه استفاده درستی از مجموعه بام خرم‌آباد داشته باشیم طرح جامعی از سوی مشاور در حال تهیه است که تمام جوانب توسعه این مجموعه در آن دیده خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مورد نظر از این پس هر اقدامی در مجموعه بام خرم‌آباد بخواهد صورت بگیرد باید از نظر تولید ثروت مورد نظر قرار گیرد.

 

مرادپور عنوان کرد:برای رفع دغدغه‌های آن‌ها در مجموعه بام خرم‌آباد تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

وی گفت: باید تلاش کنیم گردشگرانی که به بام خرم‌آباد می‌آیند چند روز اقامت داشته باشند تا حضور آن‌ها منفعت اقتصادی به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب گردشگران در راستای منفعت بام خرم‌آباد صورت گیرد  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..