تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید چمران الگو و شاخص برتر برای نخبگان جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: شهید مصطفی چمران انسان خودساخته‌ای بود که به خواست خود در راه خدا و مسیر انقلاب قرار گرفت و خداوند بالاترین مرتبه‌ای که به بندگان خود می‌دهد، درصحنه نبرد به شهید چمران اعطا کرد

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران وبزرگداشت روز بسیج استادان گفت:شهید چمران با اطمینان قلب، راه خود را انتخاب کرده بود، راهی که خدا و پیغمبر خدا بشارت آن را داده‌اند. در سال‌های انقلاب اسلامی که خیل عظیم شهدا را دیده‌ایم، راه حیات درونی را که پایان آن حیات طیبه است، در پیش‌گرفته بودیم؛ این راه می‌تواند انسان را تا زمانی هم که زنده است سربلند کند، چراکه انسان می‌داند در مسیری که خداوند می‌پسندد، قرار دارد

وی با بیان ویژگی های ممتاز اخلاقی و رفتاری شهید دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران یک عارف، عابد، عالم، دانشمند، هنرمند، جهادگر و چریک بود و همه چیز را از دریچه علمی می ‌نگریست و در مسیر خدا سیر می کرد که رشادت‌ها و فعالیت‌های بارز و مجاهدانه او در لبنان، پاوه، سوسنگرد و کردستان زبان زد است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان   با اشاره به اینکه شهید چمران فردی به دور از مادیات دنیوی و دارای بصیرت و عمل انقلابی به موقع بود، تصریح کرد: وی فرمانده و مدیری انقلابی و آرمانگرا بود که خدمت به محرومین ومستضعفین رابه زندگی در آمریکا ترجیح داد.

 وی افزود: استاد تراز انقلاب استادی است در عرصه علم و دانش، دفاع از مظلومین و محرومین، دفاع از حیثیت مملکت، دین و دفاع از مکتب حضور داشته باشند درست مانند شهید چمران که نه تنها در عرصه علمی بلکه در سال‌های جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های عالی انقلاب با روحیه و منطق انقلابی، چه در لبنان و فلسطین برای دفاع از محرومان و مستضعفان حضور داشت.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: شهید چمران برای اساتید بسیجی و تشریح سَبکِ زندگی انقلابی او برای دانشجویان بیش از پیش تلاش کند که موفقیت در این امر مهم رشد علمی همراه با ترویج فرهنگ انقلابی در مراکز آموزش عالی کشور را در پی خواهد داشت

سرهنگ اکبری در ادامه به بیان برنامه های بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران پرداخت و اظهار داشت: به منظور گرامیداشت سالروز شهادت این شهید عزیز، برنامه های در کمیجان برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید چمران الگو و شاخص برتر برای نخبگان جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..