تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: آلمان آمار واقعی جرائم پناهندگان را منتشر نمی‌کند

صراط:

 "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در پیام توئیتری دیگری که امروز منتشر شده مقامات آلمانی را متهم به ارائه اطلاعات غلط درباره گسترش جرم و جنایت در این کشور کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  به نقل از روزنامه "دی ولت"،ترامپ در پیام توئیتری خود تاکید کرد که پیامد مسئله مهاجرت در آلمان میزان جنایات در این کشور حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. وی مدعی شد که مقامات آلمانی نمی‌خواهند درباره این جرائم گزارش دهند.

این پیام توئیتری ترمپ در حالی منتشر شده است که بر اساس آمار‌های اخیر منتشر شده در آلمان میزان جرائم در این کشور در سال گذشته به پایین‌ترین میزان خود در ۲۵ سال گذشته رسیده است.

اما ترامپ در پیام توئیتری خود مدعی شده است که آلمان تحت جرائم روزافزون از طریق مهاجران و پناهندگان رنج می‌برد.

ترامپ امروز (سه شنبه) در پیامی توئیتری نوشت:" جرائم در آلمان از زمانی که اجازه ورود مهاجران به این کشور داده شده است حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. "

وی همچنین تاکید کرد که مقامات آلمانی نمی‌خواهند درباره این جرائم گزارش دهند.

ترامپ با تاکید بر اینکه وضعیت برای کشور‌های دیگر هنوز بدتر است گفت که آمریکا باید هوشیار باشد.

ترامپ چندی پیش هم در پیام نوئیتری دیگری در مناقشات داخلی دولت ائتلافی آلمان بر سر مسئله مهاجرت دخالت کرده و اظهار داشته بود T. «در حالی که (مسأله) مهاجرت، ائتلاف از قبل شکننده برلین را متزلزل کرده است، مردم آلمان در حال روی گردانی از رهبری خود هستند.»

ترامپ که به خاطر سیاست جدید مهاجرتی اش مورد انتقاد شدید سازمان‌های مدافع حقوق بشر قرار گرفته، اعلام کرده که آمریکا نمی‌خواهد آنچه را که درباره مهاجرین در اروپا در حال رخ دادن است، تجربه کند.

آمار دولتی در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از ۲ هزار کودک طی هفته‌های اخیر در مرز مکزیک در سایه سیاست‌های سختگیرانه ترامپ از والدینشان جدا شده و در مراکز موقت اسکان داده شده اند.

در ادامه سختگیری‌های دولت ترامپ در برخورد با مهاجران غیرقانونی مکزیکی، مرزبانان آمریکایی پس از بازداشت افراد بزرگسال و انتقال آن‌ها به بازداشتگاه‌ها، فرزندان آن‌ها را جدا کرده و به مراکز موقت اعزام می‌کنند.

ترامپ در پیام توئیتری امروز خود هم مدعی شد که میزان جرائم در آلمان به شدت افزایش پیدا کرده است. وی افزود: این یک خطای بزرگ در تمام اروپا بود که به میلیون‌ها نفر که فرهنگ در این قاره را به شدت تغییر داده اند اجازه ورود داده شده است. وی تاکید کرد که ما نمی‌خواهیم آنچه درباره مهاجران در اروپا اتفاق افتاده است همچنین در کشور ما هم اتفاق بیفتد.

ناظران و تحلیلگران این گونه حملات ترامپ به آلمان را تلاش برای تحریف افکار عمومی از سیاست بحث برانگیز ترامپ در قبال مهاجران ارزیابی می‌کنند تا به این ترتیب فشار‌ها بر دولت خود را کاهش دهد.

این گونه اظهارات و دخالت‌های ترامپ خشم مقامات آلمانی را برانگیخته است.

"الکساندر گراف لامبسدورف"، معاون رئیس فراکسیون لیبرال دموکرات‌ها در پارلمان آلمان و معاون پارلمان اروپا در مصاحبه‌ای با نشریه فوکوس درباره توئیت اخیر رئیس جمهور آمریکا و دخالت در امور داخلی آلمان ابراز حیرت کرده و گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سعی می‌کند از مناقشات درباره مسئله پناهندگان در اتحادیه احزاب متحد مسیحی آلمان با ادعا‌های دروغین برای پیشبرد سیاست‌های مرزی غیر انسانی خود که در آن حتی کودکان را از والدینشان جدا می‌کند استفاده کند. ما تنها می‌توانیم این رویکرد را به عنوان سیاستی مضحک رد کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: آلمان آمار واقعی جرائم پناهندگان را منتشر نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..