تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع وزیر خارجه آمریکا از عامل جنایت خیابان پاسداران

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، با انتشار پیامی در توییتر خود، از اعدام «محمد ثلاث» که سال گذشته سه تن از ماموران نیروی انتظامی را...

به گزارش بولتن نیوز، وزیر امور خارجه آمریکا در یک مداخله آشکار دیگر در امور داخلی ایران، با انتشار یک پست در توییتر خود، به دفاع از «محمد ثلاث» که زمستان گذشته سه مامور نیروی انتظامی را در خیابان پاسداران تهران به شهادت رساند، پرداخت.

مایک پمپئو در این پیام ضمن محکوم کردن اعدام محمد ثلاث، از شرکا و متحدان واشنگتن خواست در محکوم کردن این اعدام به آمریکا بپیوندند.

وی همچنین بدون اشاره به اقدام جنایتکارانه محمد ثلاث، اعدام او را "غیرعادلانه" خواند!

گفتنی است «محمد ثلاث» عضو فرقه موسوم به دراویش گنابادی در 30 بهمن سال گذشته پس از درگیری برخی اعضای این فرقه با ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران تهران، با اتوبوس به سمت ماموران ناجا حمله کرد و منجر به شهادت سه تن از آنان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع وزیر خارجه آمریکا از عامل جنایت خیابان پاسداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..