تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر ۵ سال یک بار مسابقه‌ای به سختی بازی با ایران داریم

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش را ستود.

گروه ورزشی: فرنادو هیرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ایران در پاسخ به این سوال که شناخت خوبی از کارلوس‌ کی‌روش دارد آیا بازیکنان ایران را هم به خوبی می‌شناسد، گفت: کی‌روش را خوب می‌شناسم، مدت زیادی است که او را می‌شناسم. او مرد فوق‌العاده‌ای است و همیشه باعث افتخار است که با او صحبت کنم به ویژه در خصوص فوتبال، او کارش را در ایران به خوبی انجام داده و مربی خیلی خوبی برای تیم ملی ایران بوده است و علاوه بر آن انسان بسیار خوبی هم هست،.تیم ایران هم تیم بسیار قوی است. آنها هم در دفاع و هم در حمله نظرات روشنی دارند.

هر ۵ سال یک بار مسابقه‌ای به سختی بازی با ایران داریم

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: ایرانی‌ها می‌دانند می‌خواهند چه کار کنند و این کار ساده نبوده است. آنها 37 گل زده‌اند و 40 درصد این گل‌ها مشخص نبوده که در چه وضعیتی است. آنها تیمی قوی هستند و به این موضوع شک ندارم. ما این را می‌دانیم و ایران را یک تیم قوی در خط دفاعی و حمله می‌دانم و اینکه فردا بازی سختی داریم. ما بازی آنها مقابل مراکش را دیدیم و ایران را می‌شناسیم.

سرمربی اسپانیا در مورد آخرین وضعیت کارواخال خاطرنشان کرد: او وضعیت خوبی دارد و با دکتر تیم کار کرده است و از فردا و بازی با ایران بازی دارد.

هیرو ادامه داد: باید بازی با پرتغال را فراموش کنیم و به ایران فکر کنیم. بازی دوم ما بازی سختی است و هر پنج سال ما یک بازی به این سختی داریم. باید به یاد داشته باشیم که اتفاقات خوبی در بازی با پرتغال افتاد اما باید به بازی فردا فکر کنیم. بازی سختی است و چون ما می خواهیم برای بازی سوم فرصت ایجاد کنیم، اینجا به دنبال برد هستیم. ما بعد از هشت ماه می‌خواهیم هر چه در توان داریم را به اجرا بگذاریم با این حال ما فقط به این فکر می‌کنیم که پیروز میدان باشیم با اینکه کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی اسپانیا در خصوص اینکه کی‌روش حضور او روی نیمکت اسپانیا را سورپرایز دانسته و همچنین بگوید چه چیزی اسپانیا را نگران می کند، گفت: دست آخر آنهایی که با هم رقابت دارند، بازیکنانی هستند که در زمین حضور دارند. من می‌دانم که کی‌روش تلاش زیادی کرد تا مرا جذب کند و ما دوستان خوبی هستیم اما باید بگویم آنهایی که با هم تقابل دارند، بازیکنان هستند. ما روی نیمکت هستیم و تماشا می‌کنیم که امور به درستی انجام شود. ایران تیمی قوی است و می‌داند چه کار می‌کند و بازیکنان قدرتمندی دارد که می‌دانند چه کار کرده و چگونه پاس بدهند. آنها توانایی بالایی در پرتاب اوت، ضربات ایستگاهی، کرنرها و شروع مجددها دارند و ما باید مراقب باشیم.

هیرو در پاسخ به این سوال که هواداران اسپانیا فقط از تفکرات کی‌روش می‌ترسند و چه راهکاری برای مقابله با تفکرات او دارد، تصریح کرد: ما برای ایران و همه رقبا احترام قائلیم اما به خودمان هم اعتماد داریم. به چیزهایی که خواستیم دست یافته‌ایم و در کنار اینکه به حریفان احترام قائل می‌شویم به توانایی خودمان هم اعتماد کامل داریم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در واکنش به این مسئله که آیا با همه بازیکنان برای بازگشت روحیه‌شان صحبت کرده است یا نه و آیا با دخه‌آ در این خصوص صحبت کرده یا نه، گفت: من باید با دو سه بازیکن صحبت کنم و با همه نمی‌توانم گفت‌وگو داشته باشم. روحیه اعضای تیم برگشته و دخه‌آ بازی خواهد کرد. او جزو دو سه دروازه‌بان برتر جهان است. به او اعتماد داریم و این دروازه‌بان فردا برای ما بازی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر ۵ سال یک بار مسابقه‌ای به سختی بازی با ایران داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..