تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشر اخبار نادرست آرامش جامعه را مختل می‌کند

گروه اجتماعی- معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در حال حاضر نشر برخی اخبار و اطلاعات نادرست در فضای اطلاع رسانی حاكم بر جامعه فعاليت برخی از دستگاه‌های اجرايی را مختل و آرامش جامعه را بهم می‌ريزد.

نشر اخبار نادرست آرامش جامعه را مختل می‌کند

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد صبح امروز در ديدار با اعضاي هيئت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان بيان كرد: روابط عمومي آئينه تمام نماي جريان خدمات رساني در كشور است و هرچه در اين زمينه ضعف و يا مشكلاتي وجود داشته باشد، مسئوليت خدمات رساني و اطلاع رساني نيز اثرگذاري لازم را نخواهد داشت.
طالبي ادامه داد: جايگاه روابط عمومي در چند سال گذشته آنگونه كه بايد درك نشده است و نمود آن را در تنزل تشكيلات و جايگاه اداري روابط عمومي در بسياري از بخش هاي كشور شاهد بوديم كه خوشبختانه اين موضوع با همدلي و پيگيري هاي صورت گرفته در استانداري يزد مرتفع و به جايگاه اداره كل روابط عمومي تغيير يافت.
وي افزود: شروع كار دولت تدبير و اميد علاوه بر عدم دسترسي به برخي از ظرفيت هاي گذشته با شرايطي همراه شد كه اهميت فضاي مجازي و ساير بسترهاي اطلاع رساني به دليل رشد و دسترسي مخاطبان چند برابر شده و به كارگيري روش هاي سنتي و عدم وجود برنامه اي واحد براي مديريت و بهره مندي مناسب از اين جريان، كارآيي مناسبي را رقم نزده است.
طالبي يادآور شد: بر مبناي شرايط جديد لازم است بازتعريفي نسبت به شرح وظايف و مسئوليت هاي جديد روابط عمومي ها صورت گيرد زيرا جهت دهي و شناخت دقيق نسبت به افكار عمومي از يك سو و برقراري ارتباط و تعامل روابط عمومي با تمام بخش هاي سازمان و جامعه بسيار مهم و ضروري است.
نايب رييس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تصریح كرد: درحال حاضر نشر برخي اخبار و اطلاعات نادرست در فضاي اطلاع رساني حاكم بر جامعه فعاليت برخي از دستگاه هاي اجرايي را مختل مي كند و آرامش جامعه را بهم مي ريزد و لازم است روابط عمومي ها براي آگاه بخشي و پاسخگويي به خوبي وارد عمل شوند.
وي گفت: شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان مي تواند در قالب تدوين يك نظام ارزيابي به شناخت هر چه بيشتر عملكرد و فعاليت روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي مختلف كمك كند و بر اين مبنا با اطلاعات حاصل شده مي توان به رفع نقاط ضعف و بهره مندي از توانمندي هاي فعاليت روابط عمومي در جايگاه هاي مختلف سمت و سوي موثرتري بخشيد.
طالبي افزود: اعتمادسازي و ارائه نظرات مشورتي از ديگر كاركردهاي مهم شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان محسوب مي شود و در كنار برنامه هاي آموزشي و نشست هاي تخصصي كه اهميت بالايي دارد، توجه به اعتمادسازي در قسمت هاي مختلف و مرتبط با روابط عمومي اثرگذار خواهد بود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد تصریح كرد: استاندار محترم و معاونان استاندار هر كدام به سهم خود با همدلي و يكپارچگي براي ارتقاي جايگاه سازماني روابط عمومي تلاش كرده و از تحقق اين امر خرسنديم و در ادامه راه نيز اين باور و حمايت بر مبناي ايفاي نقش موثر ادامه دارد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشر اخبار نادرست آرامش جامعه را مختل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..