تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگال به سختی از سد لهستان گذشت

تیم ملی فوتبال سنگال در نخستین دیدار خود برابر لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های ملی فوتبال لهستان و سنگال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه اسپارتاک مسکو آغاز شد که با برتری 2 بر یک سنگال به اتمام رسید.

تیاگو چیونگ (۳۸- گل به خودی) و امباپه نیانگ ( ۶۰) برای سنگال و گریچوویاک (۸۶) برای لهستان گلزنی کردند.

در این دیدار شاگردان رابرت لواندوفسکی در تیم ملی لهستان بازی مالکانه ای را آغاز کردند. نماینده قاره اروپا فشار زیادی هم روی دروازه سنگال ایجاد کرد اما آنها نتوانستند از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنند تا سنگالی ها موفق شوند روی اشتباه بازیکن لهستان به یک گل در نیمه اول برسند.

گل به خودی چیونگ باعث شد تا لهستان فشار بیشتری روی دروازه سنگال بیاورد. اما باز هم نماینده قاره آفریقا بود که توانست با انجام بازی حرفه ای توسط نیانگ در نیمه دوم به گل برسد.

لهستان که کاملا چهره تهاجمی گرفته بود بالاخره در دقیقه۸۶ توسط گریچوویاک به گل رسید.

بازیکنان سنگال هم توانستند در دقایق پایانی به خوبی از دروازه خود دفاع کنند تا در نخستین دیدار خود در گروه H موفق به کسب سه امتیاز شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگال به سختی از سد لهستان گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..