تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد ایرانی ها به لبنان بدون مهر در گذرنامه

از روز پنج شنبه در گذرنامه شهروندان ایرانی که به لبنان سفر می کنند، مهر ورود و خروج درج نمی شود.

سفارت لبنان در تهران اعلام کرد: برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ایرانی به لبنان از امروز در گذرنامه آنها در جریان سفر به این کشور مهر ورود و خروج فرودگاه بیروت زده نمی شود.

به گفته یک منبع مطلع در سفارت این کشور در تهران، پیش از این اتباع ایرانی درصورت سفر به لبنان از طریق دو خط هوایی که هر کدام در هفته سه پرواز به این کشور دارند در فرودگاه بیروت در گذرنامه آنها مهر ورود و خروج از لبنان زده می شد؛ ولی از امروز برای تسهیل در این رفت و آمد و افزایش رفاه مسافران ایرانی دیگر در گذرنامه این مسافران مهر فرودگاه زده نمی شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد ایرانی ها به لبنان بدون مهر در گذرنامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..