تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی جوانان ناشنوایان

مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی جوانان ناشنوایانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ولادیمیر روسیه با کسب ۱ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز و ۱۶۰ امتیاز نایب قهرمان شد، تیم روسیه با ۲۳۰ امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با ۱۳۶ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علی‌نژاد، در دور نخست با نتیجه ۱۴-۳ برابر کشتی گیر روسیه مغلوب شد، در دور دوم به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد، علی نژاد ۱۲-۲ کشتی گیر ترک را مغلوب کرد و در فینال ۱۲-۱ مقابل حریف میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ۶۱ کیلوگرم خشایار قیصری فیروز، در دور اول برابر حریف میزبان با ضربه فنی مغلوب شد و در پیکار با حریف قزاقستانی ۷-۹ شکست خورد و پنجم شد.

در ۶۵ کیلوگرم ناصر کریمی، در دور نخست برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه ۱۰-۰ مغلوب شد، وی در دور بعد حریف ترکیه خود را ضربه فنی کرد. کریمی ۱۲-۰ مغلوب کشتی گیر قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

در ۷۰ کیلوگرم عرفان توتونچی، در دور اول با نتیجه ۱۰-۰ مغلوب کشتی گیر هند شد و ۱۳-۳ از حریف قزاق شکست خورد. توتونچی در برابر کشتی گیر ترکیه به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه نشد و پنجم شد.

در ۷۴ کیلوگرم حمیدرضا کنعانی، در دور نخست و در در پیکار با کشتی گیر روس با نتیجه ۵-۲ به برتری رسید و در مصاف با حریف قزاقی خود ۲-۲ شکست خورد. کنعانی به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد و توانست ۹-۰ کشتی گیر ترک را شکست دهد و به مدال برنز دست یافت.

در ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا خواجه، در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر قزاق به دور بعد صعود کرد و در برابر کشتی گیر ترک ۱۴-۳ مغلوب شد. خواجه برابر حریف میزبان ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در ۸۴ کیلوگرم سیدعلی عباسپور، در مصاف با حریف قزاق با ضربه فنی، مغلوب شد و ۱۱-۱ برابر حریف میزبان شکست خورد. عباسپور کشتی گیر ترکیه را با نتیجه ۱۸-۷ شکست و داد و حریف بلاروس را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

در ۹۲ کیلوگرم علی شکیبازاده، در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر ترک به دور بعد صعود کرد و برابر حریف هندی با ضربه فنی به برتری رسید. شکیبازاده در پیکار با کشتی گیر میزبان ۱۱-۰ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در ۹۷ کیلوگرم مهدی ملکوتی اصل، در مصاف با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و در برابر کشتی گیر میزبان ۱۰-۰ مغلوب شد. ملکوتی با نتیجه ۱۰-۰ حریف قزاق را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در ۱۲۰ کیلوگرم سعید فروتن‌نژاد کشتی گیر میزبان را با ضربه فنی شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

علی شکیبازاده در وزن ۹۲ کیلو گرم مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان که در کشور روسیه برگزار شد مقام دوم جهانی را بدست آورد علی شکیبا زاده اهل ارومیه نفر دوم شدند.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی جوانان ناشنوایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..