تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه دستگاه خودرو

کشف ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه دستگاه خودروبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی گفت:  ماموران کلانتری پایانه مسافربری امام رضا (ع) در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.


وی افزود: در این راستا ماموران این فرماندهی در بازرسی از این خودرو‌ها 1329 قلم انواع لوازم آرایشی، 23 رول کاغذ دیواری، 574 ثوب انواع لباس مجلسی زنانه و کاپشن مردانه، 132 قطعه خودروی چینی و یک دستگاه کولر گازی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.


فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده 600 میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 فرد متخلف پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام//ا.س

اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در پایانه مسافربری امام رضا (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه دستگاه خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..