تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۷۰ هزار هکتار از عرصه‌های ملی گناباد تثبیت شده است

مدیر کل منابع طبیعی و آب خیز داری خراسان رضوی؛

۵۷۰ هزار هکتار از عرصه‌های ملی گناباد تثبیت شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا صحرایی در جلسه شورای اداری گناباد در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان افزود: 160 میلیون اصله نهال در سطح عرصه‌های استان خراسان رضوی کاشت و پایدار شده اند .


وی با بیان اینکه سی سال قبل از اینکه در سازمان ملل متحد کنوانسیونی در خصوص مقابله به بیابان زایی تشکیل بشود این حرکت در استان خراسان رضوی آغاز شده است گفت::در سال 1343 در شهرستان سبزوار اولین اقدامات مقابله با حرکت شن‌های روان انجام شده است .


صحرایی با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به امر بیابان زدایی گفت: مقام معظم رهبری دستور دادند که 150 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی به آب خیزداری و بیابان زدایی اختصاص یابد .


وی افزود: از همین محل یک میلیارد و 500 میلیون تومان به آبخیز داری شهرستان گناباد در سال نود و هفت اختصاص یافت.

در پایان این جلسه از مجتبی محرابی رئیس سابق منابع طبیعی گناباد تقدیر و حسین چمنی به عنوان رییس جدید این اداره معارفه گردید.

انتهای پیام//ح.ت

معرفی رئیس منابع طبیعی گناباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۷۰ هزار هکتار از عرصه‌های ملی گناباد تثبیت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..