تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش استانی دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر در سنندج

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همایش بزرگ استانی دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر در راستای اجرای سلسله برنامه‌های کنگره و به همت سازمان بسیج مداحان استان در دو بخش تبیین و اجرا و با حضور یک هزار نفر از دف‌نوازان و مدیحه‌سرایان استان در مسجد جامع سنندج در حال برگزاری است.
این برنامه به عنوان یکی از برنامه‌های پیش‌کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در راستای مبارزه با افکار سلفیت و تکفیری و نشان‌دادن تدین و علاقه مردم کردستان به رسول‌الله و خاندان مطهرش برنامه‌ریزی شده است.
در این همایش جدای از سخنرانی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه کردستان، ماموستا قادر قادری امام جمعه پاوه و عبدالسلام کریمی از اساتید دانشگاه در خصوص ارادت اهل سنت به پیامبر اکرم (ص) و خاندان عصمت و طهارت (ع) سخنرانی خواهند کرد.
همچنین در این همایش از خانواده‌های شهدای عرصه دف‌نوازی و مدیحه‌سرایی تجلیل می‌شود.
مدیحه‌سرایی و دف‌نوازی یکی از برنامه‌های فرهنگی و بسیار ارزشمند در بین اهل سنت کردستان است که از قدمتی ۴۰۰ ساله برخوردار است.
دف‌نوازی و مولودی‌خوانی یکی از مراسمات ویژه استان کردستان است که در قالب گروه‌های مختلف اجرا می‌شود.
سنندج به عنوان پایتخت دف جهان مطرح است و هر ساله برنامه‌های متنوعی در زمینه دف‌نوازی و مولودی‌خوانی در این شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

همایش استانی دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش استانی دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..