تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کاراته‌کای کردستانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرحله نهایی مسابقات انتخابی کاراته بزرگسالان کشور در سالن ورزشی شهید کبگانیان تهران به پایان رسید.
این رقابت‌ها برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور مسابقات آسیائی در کشور اردن برگزار شد.
 کاراته‌کای با سابقه سنندجی با نتیجه قابل توجه در مسابقات انتخابی در بخش کومیته تیمی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرد.
بابان در مهرماه سال گذشته توانست نشان طلای رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان که به میزبانی ترکیه برگزار شد را با اقتدار کسب کند.
این کاراته‌کای سنندجی بهمن ماه سال ۹۶ در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی سنندج برگزار شد در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم نشان طلای این مسابقات را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/م

کاراته‌کای کردستانی جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راکسب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کاراته‌کای کردستانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..