تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۳باندقاچاق در کردستان متلاشی شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رضا میرزایی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان شامگاه دوشنبه در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۹ میلیون و ۱۶۸ هزارو ۷۶۰ نخ سیگار در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶۹ درصد کاهش داشته است.

وی میزان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی را هم ۲۰۱ هزار و ۸۷۰ قلم ذکر کرد و افزود: کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی دراستان نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته ۶۶ درصد کاهش داشته است.

میرزایی ادامه داد: یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۸ قلم دارو هم در این سه ماهه کشف شده که میزان کشفیات آن ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از کشف ۲ هزار و ۲۱۳ دستگاه موبایل قاچاق در استان خبرداد و گفت: در زمینه کشفیات موبایل قاچاق هم شاهد کاهش ۷۹ درصدی نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هستیم.

میرزایی بیان کرد: ۱۶۹ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت و ۱۱ هزار و ۷۰۹ دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره در این سه ماهه کشف شده است که به ترتیب نسبت مدت مشابه در سال ماقبل آن ۱۲ درصد افزایش و ۲۷ درصد کاهش داشته اند.

وی اضافه کرد: کشفیات البسه قاچاق هم ۴۶ هزار و ۲۷۴ ثوب با ۶۷ درصد کاهش و کشفیات لوازم صوتی و تصویری هم ۸۰۸ دستگاه با ۸۶ درصد کاهش بوده است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از کشف هزارو ۵۶۸ راس احشام قاچاق خبرداد و بیان کرد: کشف احشام هم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰۸ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز دراستان تشکیل شده که ۴۴ درصد نسبت به سه ماهه سال گذشته کاهش داشته است، گفت: ۲۳ باند قاچاق کالا دراستان متلاشی شده که ۴ درصد در این راستا نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

انتهای پیام/م

کشف هزارو ۵۶۸ راس احشام قاچاق در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۳باندقاچاق در کردستان متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..