تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش ۳۲ هزار دقیقه برنامه معارفی از صداو سیمای مرکز قم در ماه مبارک رمضان

پخش ۳۲ هزار دقیقه برنامه معارفی از صداو سیمای مرکز قم در ماه رمضانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر،مدیر کل صداو سیمای مرکز قم امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه که در مرکز صدا وسیمای قم برگزار شد، با تشریح برنامه های این مرکز در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان گفت: ماه مبارک رمضان از لحاظ رسانه ای بسیار پرکار است و انعکاس فرهنگ عبادت و توجه به اقشار مختلف مردم خود عبادت است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با بیان این که در این مرکز در ایام ماه رمضان در بخش معارفی رادیو، 14 هزارو 400دقیقه و در بخش سیما 18 هزاردقیقه برنامه پخش شده، افزود: یکی از ویژگی های قم ارتباط با شبکه های ملی، بین المللی و فراتر از آن است و تقریبا 300ساعت برای این شبکه ها برنامه تولید و ارسال کرده ایم.

وی با بیان این که فعالیت صدا و سیمای قم در ایام ماه مبارک در بخش ارتباطات مردم در حوزه پیامک و تلفن 4 برابر شده بود بیان داشت: امسال برنامه هایی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در راستای کمک به محرومان صورت گرفت، 20درصد نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرد، همچنین برنامه هایی که برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، دیه،مهریه،بدهی های ناشی از نواسانات بازار صورت گرفت سه برابر شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با اشاره به برنامه های تولیدی صدا وسیمای قم در ایام ماه مبارک رمضان از حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: روزانه 6 ساعت از حرم کریمه اهل بیت(ع) برنامه زنده روی آنتن داشتیم که 100نفر از همکاران ما در این بخش درگیر کار بودند که در مجموع در شبکه نور و شبکه های ملی و غیر ملی 60 هزار دقیقه برنامه از حرم پخش گردید.

وی با بیان این که 13 شبکه ماهواره ای غیر ایرانی و خارج از سازمان صدا و سیما از برنامه های معارفی ماه رمضان استفاده کردند، بیان داشت: امسال در شب های قدر و برای اولین بار، مراسم حرم حضرت معصومه(س) و جمکران در دوقاب از شبکه نور انعکاس داده شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، تصاویر مردمی در رایو نما را از دیگر برنامه برشمرد و گفت: امسال در حوزه سیما،‌کار ویژه ای انجام شده و آن این که مجموعه قم تبدیل به میز شبکه های معارفی کل کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر ترتیل خوانی نوجوان، گزارش قرائت قرآن از پارک ها، تهیه و تولید مباحت اخلاقی با حضور آیات عظام مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و آیت الله مصباح یزی، تولید و پخش برنامه از سفره های افطاری مردمی در خیابان ها، ترویج فرهنگ مناجات خوانی، توجه به تغذیه و بهداشت بر اساس طب سنتی، افزایش ارسال 15 درصدی اخبار به شبکه های ملی، تولید برنامه به شش زبان و پخش در شبکه های برون مرزی، تولید و پخش برنامه سحر آذری از حرم حضرت معصومه(س) برای آذری زبان ها، فرهنگ سازی قرائت قرآن توسط بچه ها و... در فضای مجازی، برنامه های جذاب در روز قدس و راه اندازی پویش قدس را هدف دارم را از برخی برنامه های انجام شده در ایام ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای استان قم برشمرد.

وی در بخش دیگری از گزارش خود به برنامه ها مرکز صدا و سیمای قم در تابستان امسال اشاره کرد و با بیان این که در تولید برنامه به بخش خردسالان کمتر توجه شده است گفت: تابستان امسال برنامه«باد بادک» برای خردسالان تدارک دیده شده است که همه عوامل آن خود بچه ها هستند و در این برنامه از شخصیت های کودک استفاده نخواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، برنامه«در استان» در راستای توجه به بخش های مختلف استان قم،«مثبت قم» ویژه جوانان،‌»کوچه سار انقلاب»با هدف فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب های انقلابی، تولید سه مستند از مشاهیر قم، تله فیلم،‌موشن گرافی از مکان های قم، مجموعه تاریخ شفاهی انقلاب، برنامه شاد «آب و آئینه» ویژه صبح های جمعه ، طنز شبانه، بخش جدیدی از برنامه پلا ک 16،‌ توجه به مسئله بحران کم آبی، توجه به شعار سال و حمایت جدی از کالای ایرانی و برند های استانی از دیگر برنامه هایی برشمرد که در مرکز قم در تابستان امسال روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

برگزاری نشست خبری اصحاب رسانه در صدا و سیمای مرکز قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش ۳۲ هزار دقیقه برنامه معارفی از صداو سیمای مرکز قم در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..