تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی در فارس

اختصاص 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس و تجهیز مدارس فارس در جمع خبرنگاران گفت: با کمک ۳ هزار نفر از خیران مدرسه‌ساز بسیاری از مدارس استان فارس بازسازی، نوسازی و نیز به بهره‌برداری رسیده است که در صورت تأمین اعتبار ونیز مشارکت خیران هزار و ۸۰۰ مدرسه مرمت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای راه‌اندازی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در استان فارس ۱۰ هزار کلاس درس با اعتبار افزون‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه‌ساز تحویل آموزش‌وپرورش شده است، افزود: در حال حاضر ۱۲۸ فضای آمورشی خیرساز فعال در قالب ۷۱۳ کلاس درس در فارس وجود دارد که ۴۵ مدرسه با ۲۷۰ کلاس درس تا مهرماه سال جاری تحویل می‌شود.

موصلی خاطرنشان کرد: ۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته برای فضا‌های آموزشی نیمه فعال و در سال جاری نیز ۲۰ میلیارد تومان با ۱۰۰ درصد اعتبار ملی برای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی در فارس اختصاص‌یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس تصریح کرد: در اجرای طرح ایمن‌سازی و نیز استانداردسازی دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس فارس در ۲ سال گذشته تاکنون تمامی پنکه‌های سقفی از مدارس جمع‌آوری و با اختصاص اعتبار افزون‌بر ۲۰ میلیارد تومان از تجهیزات مدرن استفاده‌شده است.

وی بیان داشت: طرح مدرسه سبز با شاخصه‌های زیست‌محیطی در قالب استفاده از انرژی تجدید پذیر با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان در سال گذشته در مدارس فارس اجراشده و در صورت تأمین اعتبار این طرح در تمامی مدارس استان عملیاتی می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مجمع خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور در فارس با سایتی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی برای مشارکت هرچه بیشتر هم‌وطنان در امر مدرسه‌سازی و نیز اجرای طرح مدرسه یار برای بازسازی و مرمت مدارس از دیگر فعالیت‌های اداره کل نوسازی مدارس فارس است.

موصلی از برپایی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌سازی با رویکرد نیک‌اندیشان جوان روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه در شیراز خبرداد و گفت: در این جشنواره از خیران جوان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ز

۱۸۰۰ مدرسه در نوبت بهسازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..