تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از مرز ۴۴ میلیون نفر عبور کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله بازوند ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث نخستین زمین فوتبال ساحلی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج، اظهار کرد: توجه و نگاه خاص به جامعه کارگری رسالت همه مسؤولان نظام است. 

وی با بیان اینکه ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، افزود: اقدامات دولت در راستای احداث زمین‌های ورزشی و ایجاد زمینه شور و نشاط در این قشر از اجتماع موجب تقویت روحیه و اشتیاق به زندگی می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تیم‌های کارگری در جوامع ورزشی بین‌المللی بهترین مدال‌ها را کسب کرده‌اند، به شکلی که در سال گذشته ۵۲ مدال و امسال ۲۹ مدال طلا توسط آن‌ها کسب شده است.

بازوند، حمایت مسؤولان از جامعه ورزش کارگری را برای رسیدن به هدف نهایی و ایجاد انگیزه در این قشر را ضروری عنوان کرد و گفت: در سراسر کشور ۲۷۰ مجموعه ورزشی داریم که جامعه کارگری از آن استفاده می‌کنند.

وی، اتمام طرح‌های نیمه تمام کشور را اولویت کاری خود در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: استخر نیمه‌تمام مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که مقرر شد ۵۰ درصد آن از طریق اعتبارات استانی و ۵۰ درصد باقیمانده از طریق طرح ملی تامین شود.

لازم به ذکر است؛ در ادامه برنامه‌های امروز نخستین زمین ورزشی فوتبال ساحلی استان به مساحت۱۱۰ متر مربع در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج توسط معاون وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی و جمعی از مسؤولان استانی کلنگ‌زنی شد و از استخر ورزشی نیمه‌تمام این مجموعه ورزشی و ساختمان اداری نیمه تمام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری سنندج بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/پ

مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از مرز ۴۴ میلیون نفر عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..