تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته اند/غرب درصدد دین زدایی مردم است

دکتر علی عسگری در دیدار اعضای شورای فرهنگی- اجتماعی زنان:

دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته اند/غرب درصدد دین زدایی مردم استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عسگری رییس رسانه ملی با بیان اینکه مرز حیا در رسانه ملی بسیار حساس است و برنامه‌سازان نیز به این موضوع توجه دارند، اظهار کرد: نقش زن در خانواده بی‌بدیل و حیاتی است و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بر اساس راهبرد‌های تدوین شده، به موضوع زنان و خانواده توجه ویژه‌ای دارند.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تکریم جایگاه زنان و خانواده در فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ترکیبی و شاد تلویزیونی تصریح کرد: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه‌های جذاب و پرمخاطب، به دنبال جلب رضایت اقشارمختلف جامعه است.

 عسکری با تأکید بر اینکه دشمنان با جنگ نرم فرهنگی به دنبال تضعیف فضای اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند، گفت: دشمنان با توجه به شکست خود در زمینه‌های مختلف در مقابل ملت رشید ایران به جنگ نرم و نفوذ فرهنگی روی آورده‌اند و بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه شرایط امروز کشور سخت‌تر از جنگ نظامی است، خاطرنشان کرد: در شرایط فرهنگی و جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای قرارداریم و برخی از افراد در داخل، آگاهانه محتوای نامناسب و کاملاً غربی را بدون اینکه سدی در برابر آن‌ها وجود داشته باشد به جوانان عرضه می‌کنند.

 عسکری با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با برنامه‌ریزی و استراتژی دقیق، علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید و پخش می‌کنند، اظهار داشت: غرب با تمام قدرت، بدون هیچ حد و مرز و با تأمین هزینه‌های سنگین مالی برای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در برابر حریف قدرتمندش جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده است و وجود این تعداد رسانه معاند برای تخریب فرهنگ یک کشور در دنیا بی‌سابقه است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه دشمنان برای منهدم کردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: غرب با هجمه‌های سنگین علیه اسلام و سایر ادیان الهی، درصدد دین‌زدایی در میان مردم است و در این مسیر نیز هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست، اما فرهنگ غربی در حال فروپاشی است و به دلیل مقاومت انقلاب اسلامی در برابر این هجمه سنگین، مردم دنیا به جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای دارند.

در ادامه این نشست، زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این شورا، خواستار معرفی دستاورد‌ها و ظرفیت‌های شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی شد.

انتهای پیام/

صحبت های مهم رییس رسانه ملی در دیداربا اعضای شورای فرهنگی- اجتماعی زنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته اند/غرب درصدد دین زدایی مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..