تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی سنگال مقابل لهستان/ آفریقایی‌ها بالاخره به برد رسیدند

پیروزی سنگال مقابل لهستان/ آفریقایی‌ها بالاخره به برد رسیدند

ورزش > فوتبال جهان - تیم ملی فوتبال سنگال اولین پیروزی آفریقایی‌ها در جام بیست و یکم را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی سنگال با برتری 2 بریک مقابل لهستان، اولین برتری قاره آفریقا در جام‌جهانی 2018 را رقم زد. در این بازی كه در گروه H جام جهانی انجام شد، ضربه گوایه در دقیقه 38 به سیونک برخورد کرد و به گل اول سنگال تبدیل شد تا تعداد گل‌ به خودی‌ها جام باز هم افزایش پیدا کند. سنگال با این گل به خودی مزد برتری نسبی‌اش را گرفت و نیمه اول را یک بر صفر پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم بازی با تعادل نسبی پیش می‌رفت که اشتباه بازیکن و شزنی، سنگربان لهستان به نیانگ اجازه داد در دقیقه 60 اختلاف را دوبرابر کند. تلاش لهستان برای جبران به گل کرچیویاک در دقیقه 86 انجامید اما حملات تیم شرق اروپا برای به تساوی کشاندن نتیجه‌ای نداشت و سنگال با حفظ برتری 2 بریک، اولین پیروزی قاره آفریقا در جام جهانی 2018 را رقم زد. ضمن اینکه سانه در دقیقه 49 و گوایه در دقیقه 72 از سنگال و کرچویاک از لهستان در دقیقه 12 اخطار گرفتند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی سنگال مقابل لهستان/ آفریقایی‌ها بالاخره به برد رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..