تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم حکم انضباطی برای پرسپولیس مربوط به دوران مدیریت طاهری / ۱۰۰ هزار دلار محکومیت جدید

 در حکم تازه‌ای که به دست مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده این باشگاه باید ۱۰۰ هزار دلار به دروازه‌بان سابق خود پرداخت کند.

به گزارش شما نیوز ، نیلسون کوریا دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در زمان سرمربی‌گری حمید درخشان و مدیریت علی‌اکبر طاهری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد تلاش‌های زیادی انجام داد تا مطالبات مالی خود را از مدیران پرسپولیس دریافت کند اما مکاتبات او هر دفعه بی‌پاسخ می‌ماند اما در آخرین نامه نیلسون از مدیران سابق باشگاه خواسته بود مبلغ ۱۵ هزار دلار به او بدهند تا این پرونده مختومه شود اما طاهری و دوستانش که سابقه درخشانی در پاسخ ندادن به نامه‌ها داشتند، نامه‌های این دروازه‌بان را هم بی‌جواب گذاشتند.

این دسته گل طاهری حالا کار را به جایی رسانده که نیلسون کوریا با شکایت به فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کرده است. نامه محکومیت پرسپولیس صبح امروز به دست گرشاسبی رسیده و او را ملزم کرده هرچه زودتر این بدهی را پرداخت کند آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس این روزها تحت فشار مالی قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم حکم انضباطی برای پرسپولیس مربوط به دوران مدیریت طاهری / ۱۰۰ هزار دلار محکومیت جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..