تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: هیرو اسپانیا را متحد کرده است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان  در کنفرانس خبری  پیش از دیدار ایران و اسپانیا از نقش پر رنگ فرناندو هیرو سرمربی جدید اسپانیا در ایجاد اتحاد در این تیم تمجید کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

اخراج خولن لوپتگی قبل از جام جهانی 2018 روسیه می توانست باعث نابودی لاروخا شود، به همین دلیل کی روش، تاثیر هیرو در ایجاد اتحاد در این تیم ستود.
به گفته کارلوس کی روش، فرناندو هیرو پس از اخراج خولن لوپتگی، در حفظ اتحاد تیم ملی اسپانیا در جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشته است.

اسپانیا کار خود را در جام جهانی 2018 روز جمعه با تساوی 3-3 با پرتغال قهرمان اروپا آغاز کرد.

این بازی فقط چند روز پس از آن که لوپتگی به دلیل مذاکره و توافق با رئال مادرید از کار اخراج شد، و آماده سازی تیم ملی اسپانیا برای مسابقات  گروهی  را در شرایط بحرانی گذاشت، برگزار شد.

با این حال، عملکرد آنها در برابر پرتغال نشان داد آنها همچنان تیم قدرتمندی هستند و کارلوس کی روش که تیمش روز چهارشنبه با اسپانیا بازی خواهد کرد ،می گوید مدافع رئال مادرید سزاوار ستایش است.

کی روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه با اسپانیا در کازان گفت: "من فکر می کنم همه کسانی که مدت زیادی فوتبال بازی کرده باشند، می دانند فوتبال همیشه شگفتی هایی دارد."

"همیشه چیز جدیدی وجود دارد و ما می دانیم که همه چیز تغییر می کند. این وضعیت کاملا خاص بود اما تمام شده است."

"این موضوع خیلی جالب است؛ من سخت مبارزه کردم و واقعا می خواستم او را به عنوان یک بازیکن در تیمم داشته باشم .واقعا به سختی جنگیدم.

"حالا او حریف من خواهد بود. من او را بسیار تحسین می کنم، من واقعا او را تحسین می کنم . چنین تصمیم گیری هایی همیشه سخت هستند ، من او را به خوبی می شناسم، او فرد بسیار ماهری است و فرد مناسبی، برای متحد ساختن تیمی است که می توانست از هم بپاشد.

کی روش افزود: "من فکر می کنم که انتخاب هیرو به عنوان مربی نشان می دهد او چه انسان و مربی با ارزشی است.

گفتنی است تیم های ملی ایران و اسپانیا چهارشنبه شب از ساعت 22:3 در کازان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

نظر کی روش درباره هیرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: هیرو اسپانیا را متحد کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..