تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی دستیار ارشد وزیر خارجه با برخی رهبران معارضه سوریه در ژنو

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه که دوشنبه ۲۸ خرداد وارد ژنو شد، طی دیروز و امروز، مذاکرات فشرده دو و چند جانبه‌ای را با نمایندگان عالی روسیه و ترکیه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه انجام داد.

به گزارش شما نیوز ، در نشست‌های دو، سه و چهارجانبۀ حسین جابری انصاری با «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه پوتین در امور سوریه، «سرگی ورشنین» معاون وزیر خارجه روسیه، «سدات اونال» معاون وزیر خارجه ترکیه و «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، ابعاد و جزئیات مختلف مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دور جدید این گفت‌وگوها و رایزنی‌ها براساس توافق نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و دیمیستورا، چند هفته دیگر در ژنو برگزار می‌شود.

جابری انصاری همچنین شب گذشته و ظهر امروز - سه‌شنبه ٢٩ خرداد - در ژنو با برخی از رهبران معارضه سوریه دیدار و موضوعات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی دستیار ارشد وزیر خارجه با برخی رهبران معارضه سوریه در ژنو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..