تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارکستر ملی ایران به باکو می رود

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، پس از اجرا در جام جهانی در روسیه ، به مناسبت هفته فرهنگی ایران در آذربایجان به این کشور سفر می‌کند

به گزارش شما نیوز ، ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، پس از اجرا در جام جهانی در روسیه ، به مناسبت هفته فرهنگی ایران در آذربایجان به این کشور سفر می‌کند و در باکو و گنجه ششم و هشتم تیرماه ساعت ۱۹ به اجرای برنامه می‌پردازد. 

در این اجرا قطعات ؛  جام تهی از فریدون شهبازیان، ساغر- ساغرم شکست ای ساقی از همایون خرم،  بهار عاشق- در من این شور مستی خدایی است و شعر محلی بختیاری- دست به دستمالم نزن جونم از روح اله خالقی ، از خون جوانان وطن- هنگام می و فصل گل و گشت چمن شد از عارف قزوینی ،  خوشه چین- من که فرزند این سرزمینم ازنصراله زرین پنجه ، ایران- ایران فدای اشک و خنده تو از بابک زرین ، جام مدهوشی – می و میخانه مست و می کشان مست از علی تجویدی ،سرود گل از حسین دهلوی و نواخته می‌شود.

همچنین ارکستر ملی ایران در این کنسرت "قطعه آذربایجانی" ایریلیق ازعلی سلیمی را اجرا می‌کند. 

ارکستر ملی ایران ششم و هشتم  تیرماه ساعت ۱۹ در کشور آذربایجان، شهرهای باکو و گنجه  به روی صحنه می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارکستر ملی ایران به باکو می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..