تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف مشترک ایران و کی‌روش مقابل اسپانیا؛ پابان طلسم نحس

کی‌روش در بازی با اسپانیا به دنبال اولین برد دوران مربی‌گری‌اش مقابل یکی از قدرت‌های دنیاست.

 به گزارش شما نیوز ، بازی با اسپانیا یک فرصت ویژه برای کی‌روش و تیم ملی ایران است. ایران تا به حال از گروهش در جام جهانی صعود نکرده است. کی‌روش هم در جام‌جهانی یا دیگر بازی‌های رسمی موفق نشده یکی از تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را شکست دهد. او در دوران مربی‌گری‌اش در تیم‌های ملی ایران و پرتغال و آفریقای جنوبی نتوانسته برد مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال و قهرمان‌های سابق جهان ثبت کند.

کی روش در سال‌‌های مربی‌گری‌اش مقابل تیم‌های ایتالیا، اسپانیا، برزیل و آرژانتین تجربه مربی‌گری دارد و حالا در سومین رویارویی‌اش با اسپانیا امیدوار به شکستن این طلسم است.

ایتالیا، تیمی است که کی‌روش بیشترین بازی را مقابل آنها انجام داده؛ دو بازی رسمی و دو بازی دوستانه. دو باخت در بازی‌های رسمی عملکرد کی‌روش مقابل لاجوردی‌پوشان بوده است.

او به عنوان سرمربی پرتغال تجربه دو بازی مقابل اسپانیا را دارد؛ یک بازی دوستانه و یک بازی رسمی. باخت یک بر صفر مقابل این تیم در جام‌جهانی تجربه کی‌روش مقابل حریف فردای تیم ملی بوده است. باختی که با گل آفساید داوید ویا بدست آمد و پرتغال را از جام جهانی ۲۰۱۰ حذف کرد.

تیم بعدی برزیل است که کی‌روش یک تساوی صفر- صفر را در جام‌جهانی مقابل آنها تجربه کرده است. باخت یک بر صفر مقابل آرژانتین با تیم ملی ایران دیگرنتیجه‌ای است که کی‌روش مقابل تیم‌های بزرگ بدست آورد.

بازی با اسپانیا فرصتی است دوجانبه برای ایران و کادرفنی‌اش است. کی‌روش هم به دنبال این است که انتقام باخت قبلی‌اش را از اسپانیایی‌ها بگیرد و هم این که شاید بتواند یک تساوی ارزشمند با یک تیم آسیایی روبروی یکی از بهترین تیم‌های دنیا به نام خودش ثبت کند. اسپانیایی که دو روز قبل از جام‌جهانی کادرفنی‌اش را جدا شده دید و در بازی با پرتغال، اشتباهات فردی زیادی را مرتکب شد شاید این فرصت را فراهم بیاورند که کی‌روش و ایران شگفتی‌آفرین شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف مشترک ایران و کی‌روش مقابل اسپانیا؛ پابان طلسم نحس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..