تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مجلس: اگر خداوند احمدی‌نژاد را نمی‌آفرید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم؟/ آقای رئیس جمهور مردم نگرانند یک بار دیگر به تلویزیون بیایید و با یک خنده دیگر دلار را به مرز ۱۰ هزار تومان برسانید

ساعت24-قبول کنیم که وضعیت اقتصادی کشور وضعیت خوبی نیست؛‌ بازار ارز و مسکن آشفته و بازار خودرو ا فتضاح است. ارگان‌های نظارتی چه می‌کنند، سازمان تعزیرات حکومتی برای میوه‌فروش و بقال به خاطر گران‌فروشی و احتکار جریمه‌های قابل توجه و حتی پلمپ اعمال می‌کند اما آیا در بحث خودرو و عدم ارائه خودرو به بازار توسط خودروسازان که باعث ایجاد بازار سیاه شد ورودی کرده است؟

‍‍‍نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم، گفت: نمایندگان و جناب آقای رئیس‌جمهور اگر خداوند احمدی‌نژاد را نمی‌آفرید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم. از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم.

به گزارش  فارس، محمد عزیزی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 28 خرداد 97) گفت: نباید فراموش کنیم روزی را که رهبر معظم انقلاب در بحث برجام چه گفتند. نکته قابل توجه ایشان عدم اعتماد به کشورهای طرف مقابل در برجام بود و الان هم تاکید دارند که در بحث اروپا باید تضامین لازم ایجاد شود.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بازی عرصه بین‌الملل هم اکنون حکایت پلیس خوب و پلیس بد را دارد. آنچه اکنون چاره جمهوری اسلامی است اتکا به درون و حفظ وحدت تحت رهبری عمود خیمه نظام، مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ما در عرصه بین‌الملل با رعایت حق احترام و منافع طرفین در معاهدات حاضر شدیم و حاضر هم خواهیم شد اما هیچگاه عزتمان را به ذلت تبدیل نخواهیم کرد.

عزیزی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که وضعیت اقتصادی کشور وضعیت خوبی نیست؛‌ بازار ارز و مسکن آشفته و بازار خودرو ا فتضاح است. ارگان‌های نظارتی چه می‌کنند، سازمان تعزیرات حکومتی برای میوه‌فروش و بقال به خاطر گران‌فروشی و احتکار جریمه‌های قابل توجه و حتی پلمپ اعمال می‌کند اما آیا در بحث خودرو و عدم ارائه خودرو به بازار توسط خودروسازان که باعث ایجاد بازار سیاه شد ورودی کرده است؟

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور از آن روز که جنابعالی با خنده‌های زیبا در برنامه تلویزیون گفتید قیمت ارز حباب است مردم نخرند، اشتباه نکنند و قطعا قیمت پایین می‌آید کمتر از 6 ماه می‌گذرد نه تنها قیمت ارز پایین نیامد بلکه از دو برابر هم گذشت. آقای رئیس جمهور مردم نگرانند یک بار دیگر به تلویزیون بیایید و با یک خنده دیگر دلار را به مرز 10 هزار تومان برسانید.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت ضعیف است و سیاست مدونی برای نظام پولی و بانکی نداریم آقای رئیس جمهور آیا خبر دارید در بازار سیاه خودرو قیمت برخی خودروهای مونتاژ داخل تا مرز 70 میلیون تومان رسیده است. آیا از وضعیت مسکن مطلع هستید یا فقط اظهارات وزیر مسکن‌تان که می‌گوید افزایش قیمت مسکن سیاسی است را می‌شنوید؟

عزیزی خاطرنشان کرد: آقای رئیس،‌نمایندگان و آقای رئیس جمهور هیچ فکر کرده‌اید که اگر خداوند متعال احمدی‌نژادی را نمی‌آفرید الان باید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم از انداختن مشکلات به گردن دیگران بپرهیزیم و از این کار دست برداریم و مشکلات را به صورت واقعی ببینیم و برای حل آنها متحد شویم.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غول بیکاری در حال فربه شدن است و به گردنه اصلی نظام تبدیل شده است علاوه بر دهه 60 جوان دهه 70 هم شغل می‌خواهند و دهه 80 هم آماده ورود به جرگه بیکاران شده‌اند. 90 درصد مراجعه کنندگان ما مشکل‌شان بیکاری است که در مورد همه آنها جوابی جز شرمندگی برایشان نداریم.

وی افزود: از آمارسازی و آمارپردازی برای اشتغال بپرهیزیم چرا در خصوص مشاغل از دست رفته حرفی نمی‌زنیم،‌چرا قبول نداریم که وضعیت کارخانجات اورژانسی شده است.

عزیزی با اشاره به استمرار اشتغال بازنشستگان خاطرنشان کرد: بازنشستگان با چنگ و دندان در نبردند تا مسئولیت خود را از دست ندهند و فقط عزرائیل می‌تواند توفیق خدمت را از آنان صلب کند. آقای رئیس جمهور، نمایندگان وزرا و مدیران بازنشسته اجازه بدهید جوانان این مرز و بوم هم نفسی بکشند اگر تکلیف خدمتگذاری بوده است انجام داده‌اید، اگر لذت مسئولیت بوده است چشیده‌ اید، اگر سازندگی کشور بوده است که وضعیت فعلی محصول کار شما است. از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم تا بازار لابی و رایزنی بیش از این داغ نشده سریعا این موضوع را در دستور کار مجلس و صحن علنی قرار دهد.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد..

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مجلس: اگر خداوند احمدی‌نژاد را نمی‌آفرید مشکلات کشور را به گردن چه کسی می‌انداختیم؟/ آقای رئیس جمهور مردم نگرانند یک بار دیگر به تلویزیون بیایید و با یک خنده دیگر دلار را به مرز ۱۰ هزار تومان برسانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..