تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پکرمن: ستاره‌های ما انتظارات را برآورده نکردند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه پکرمن سرمربی تیم فوتبال کلمبیا پس از باخت مقابل ژاپن در نشست خبری گفت: متاسفانه در این دیدار آن چنان که باید نمایش خوبی نداشتیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

پس از اخراج زودهنگام بازیکن ما در دقایق ابتدایی برابر ژاپن، تمام برنامه هایمان به هم ریخت و آن طور که انتظار داشتم بازیکنان بازی نکردند. البته تیم تلاش خودش را کرد تا این که توانست در نیمه دوم عقب ماندگی خود را جبران کند. اما در نهایت بازنده شدیم. با اینکه انتظار بیشتری از رادامل فالکائو داشتیم اما او نتوانست زیاد در سمت چپ زمین فعال باشد و در کنار آن کوادرادو هم انتظارات را برآورده نکرد و به همین دلیل تصمیم به تعویض او گرفتیم.

سرمربی کلمبیا خاطر نشان کرد:مهمترین عامل در باخت ما برابر ژاپن، اخراج یک بازیکن از بازی بود که همین عامل باعث شد حریف یک نفر بیشتر از ما در زمین داشته باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او در ادامه گفت: بازیکنان بهتر است بدانند در چنین بازی هایی با یک یار کمتر بازی کردن یعنی چه و خوب نبود نباید اینطور بازی کنیم. ای کاش مالکیت بازی را بیشتر می کردیم و توپ را هم بیشتر در اختیار می گرفتیم اجازه خود نمایی به تیم حریف را نمی دادیم. در هر صورت جا دارد این برد را به تیم ژاپن تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید:

"اوساکو" بهترین بازیکن دیدار تیم‌های کلمبیا - ژاپن

اولین کارت قرمز جام جهانی ۲۰۱۸

ترکیب تیم‌های ملی کلمبیا - ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی کلمبیا پس از شکست تیمش مقابل ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پکرمن: ستاره‌های ما انتظارات را برآورده نکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..