تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: بازی با اسپانیا برای ما یک پیروزی است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار  تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در  جام جهانی 2018 روسیه گفت: به رسانه ها خوش آمد می گویم و احساسات عمیقم را نسبت به اینکه حضور در جام جهانی 2018 روسیه برای ایران افتخار است، اعلام می کنم.  فرصت ویژه ای داریم مقابل اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی است، بازی کنیم. بازیکنانم روحیه خوبی دارند و مسعود شجاعی می‌تواند این امر را تایید کند. آنها هیجان زده هستند چراکه می خواهند مقابل یک تیم خوب با نفراتی عالی بازی کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

او افزود: همه ما پیروز این بازی هستیم چراکه مقابل تیم منحصر به فردی بازی می کنیم. بازیکنانم در این دیدار می‌توانند بیشتر درباره فوتبال بیاموزند و رشد کنند. انتظار نداریم همه چیز برای تیم ملی فوتبال ایران ساده باشد و به اینجا آمده ایم که تیم بهتری شویم. به همین دلیل بازی با اسپانیا برای تیم ما یک برد محوسب می شود.

کی‌روش درباره اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران می تواند با برتری مقابل اسپانیا کل دنیا را متعجب کند یا خیر، گفت: فردا برای ارائه بازی خوب تلاش می کنیم و می دانیم باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا بهترین باشیم. باید به فوتبال احترام بگذاریم چراکه این رشته اصول ارزشمندی دارد. هر چیزی برای فوتبال خوب است، برای زندگی هم خوب است و ما هم می خواهیم مقابل اسپانیا بهترین باشیم.

او ادامه داد: مقابل تیمی بازی می کنیم که می تواند سرعت، زمان و حرکت توپ را کنترل کند و سبک خاصی دارد اما نگرشمان اینست که از هر فرصتی بهترین شکل بازی کرده و هر زمان توپ را گرفتیم از آن استفاده کنیم. برای رسیدن به نتیجه باید مثبت و خوشبین باشیم. برای برد بازی می‌ کنیم و بازیکنان عالی ای داریم که مانند بازیکنان اسپانیا بسیار خوب هستند. شاید در آن کلاس و کیفیت نباشند اما نیازی هم به معرفی ندارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: می‌دانیم چطور باید فداکاری کرده و روی بازی خودمان متمرکز شویم. هر چه بازی سخت تر شود، فداکاری بازیکنان ایران بیشتر می شود. خوشحالیم اینجا حضور داریم و باید با احترام به حریف برای برد بازی کنیم. البته باید ببینیم در طول 90 دقیقه چه اتفاقی رخ می دهد چراکه اسپانیا شهرت بیشتری دارد.

در حال تکمیل....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: بازی با اسپانیا برای ما یک پیروزی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..