تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسلند پُرتماشاگرترین تیم در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨

ایسلند عنوان پُرتماشاگرترین کشور در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ روسیه را از آن خود کرد.

ایسلند پُرتماشاگرترین تیم حاضر در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به برگزاری رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨، ایسلندی‌ها که کشوری تازه‌وارد به رقابت‌های جام جهانی فوتبال محسوب می‌شوند بیشترین تماشاگر را در این رقابت‌ها دارند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

طبق اعلام فدارسیون فوتبال جهانی فوتبال ایسلند در حال حاضر ٣٠ هزار شهروند ایسلندی براى تماشاى مسابقات این تیم در روسیه حضور دارند که با توجه به جمعیت ٣٠٠ هزار نفرى ایسلند مى توان گفت: ١٠ درصد هواداران ایسلند براى تماشاى بازى‌ها به روسیه رفته اند.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

سایت فدراسیون فوتبال ایسلند اعلام کرده که هنگام پخش بازی این تیم برابر آرژانتین ٩٩ درصد مردم به صورت زنده این مسابقه را تماشا مى کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسلند پُرتماشاگرترین تیم در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..