تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ پهباد با کارایی خارق‌العاده که ویژگی آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند

پهبادها نقش مهمی را در زندگی افراد بازی می‌کنند و امروزه نقش این پهبادها در زندگی هر یک از افراد مختلف پررنگ شده است.

۳ پهباد با کارایی خارق العاده که ویژگی آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند

بیشتر بخوانید: از عینکی که به نابینایان توان خواندن می‌دهد تا عصای هوشمندی که به کمک سالمندان می‌آید

 پهبادی که قابلیت خنثی کردن بمب‌های مختلف را دارد

پلیس شهر دبی به تازگی موفق به طراحی پهبادی شده است که قابلیت خنثی کردن بمب‌های مختلف را دارد. این پهباد مجهز به دوربینی است که به کمک آن متخصصان مختلف می‌توانند از راه دور پهباد‌ها را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: از شارژ تلفن همراه با اجاق گاز تا دوربین‌هایی که از احساسات شما عکس می‌گیرند

 پهبادی که به تلفن همراه شما برای عکسبرداری وصل می‌شد

همه ما خبر پهباد‌هایی که قابلیت عکسبرداری را دارند را شنیده‌‌ایم؛ این پهباد‌ها با قابلیت بسیار بالا می‌توانند کار عکسبرداری را انجام دهند.

۳ پهباد با کارایی خارق العاده که ویژگی آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند

به تازگی محققان پهباد‌ی را طراحی کرده‌اند‌ که برای عکسبرداری می‌توان از آن بهره برد؛ این ‌پهباد با قابلیت شگفت‌انگیز خود می‌تواند در قاب تلفن همراه قرار گیرد و همواره به تلفن همراه برای عکسبرداری کردن متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: از کتانی‌های مجهز به تردمیل تا تشخیص هویت افراد از روی گام برداشتن 

 پهبادهایی که قابلیت رقابت دارند

پهبادهایی که قابلیت مسابقه دادن دارند بسیار زیاد شده‌اند، ‌این پهبادها امروزه در حدی هستند که می‌توانند تا 96 کیلومتر بر ساعت پرواز کنند و هنگام پرواز خود کاربران کی‌توانند بر چشمان خود عینک بزنند و پرواز این پهباد را مشاهده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ پهباد با کارایی خارق‌العاده که ویژگی آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..