تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امانوئل مکرون: به من بگو آقای رئیس جمهور! + فیلم

رفتار تعجب برانگیز رئیس جمهور فرانسه با یک نوجوان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رفتار عجیب "امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با یک نوجوان خبرساز شد. این اتفاق روز دوشنبه و در سفر تفریحی مکرون به منطقه مونت‌والرین رخ داد. هنگامی که او مشغول ملاقات و گرفتن عکس با تعدادی از حضار بود، یک نوجوان ناگهان مکرون را مورد خطاب قرار داد و گفت: " مانو، چطوری؟"

ظاهرا این طرز صحبت نوجوان فرانسوی به مذاق رئیس جمهور فرانسه خوش نیامد و او بلافاصله این نوجوان را مورد خطاب قرار داد و گفت : " نه، نه، نه. تو نباید اینگونه با من صحبت کنی. باید به من بگویی " آقای رئیس جمهور یا قربان". این نوجوان که خجالت زده شده بود در جواب گفت: "ببخشید آقای رئیس جمهور، بله قربان."

گفتنی است؛ این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

انتهای پیام/

دیدار مردمی مکرون با حاشیه همراه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امانوئل مکرون: به من بگو آقای رئیس جمهور! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..