تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با گوگل زمان مرگ خود را پیدا کنید

گوگل زمان مرگ را به شما می گویدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه گوگل در پروژه ساخت برنامه «مغز پزشکی» با هدف پیش بینی میزان سلامت بیمار پس از تجزیه و تحلیل شرایط ،پیشرفت چشمگیری داشته است.
در این پروژه به شما این امکان داده می شود که احتمال مرگ و یا بهبودی بیمار را پیش بینی کنید.
پروژه «مغز پزشکی» بر اساس شبکه های عصبی برنامه ریزی شده که هزاران شاخص سلامت و سایر عوامل را بررسی می‌کند.
با این برنامه پزشکان مجبور نیستند زمان زیادی برای پیش بینی وضعیت بیمار صرف کنند.
شبکه های عصبی تمام اطلاعات مربوط به بیمار را بار گیری می‌کنند و سیستم میزان سلامت را بررسی می ‌کند. اگر بیماری شدید باشد، هوش مصنوعی با در نظر گرفتن همه فاکتورها ،احتمال مرگ بیمار را تعیین می کند و حتی تاریخ دقیق مرگ را می گوید.
متخصصان این پروژه چگونگی پیش بینی شبکه های عصبی را در مورد مرگ زنی که مراحل پایانی زندگیش را به خاطر بیماری سرطان می گذراند،اعلام کردند.
پزشکان گزارش دادند که احتمال مرگ این زن 9.3% است اما «مغز پزشکی» پس از مطالعه تمام جزئیات احتمال مرگ را طی چند روز آینده پیش بینی کرد و این زن پس از چند روز فوت کرد.
به گفته مهندسان فناوری چنین سیستمی کار پزشکان را تسهیل می بخشد و به آنها اجازه می دهد تا روند دقیق تری را برای تشخیص بیماری طی کنند. بنابراین احتمال خطای پزشکان عملا به صفر رسید .

گوگل زمان مرگ را به شما می گوید


انتهای پیام/


گوگل زمان مرگ را به شما می گوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با گوگل زمان مرگ خود را پیدا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..