تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضائیه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موافقت کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را با محوریت اعاده اموال نامشروع مسئولان در اسفند 1396 با قید دو فوریت به مجلس تقدیم کردند و 188 نماینده آن را امضا کردند. بر اساس این طرح اموال روسای قوای سه گانه و معاونان و مشاوران آن ها نیز استانداران و معاونان شان و نیز شهرداران شهرهای مراکز استان ها و معاون شان از زمان انقلاب تا الان بررسی می شود و اموال ضبط شده از مسئولان صرفاً در جهت اشتغال جوانان و فقرزدایی هزینه خواهد شد.

محمد دهقان نماینده حوزه انتخاباتی چناران و طرقبه شاندیز و ‏‏عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب توییتری خود خبر از موافقت قوه قضائیه با این طرح داد.

دهقان توییتر نوشت:

"پس از جلسات متعدد با رئیس و معاونان قوه قضائیه و برخی اعضای شورای نگهبان در راستای اعمال اصلاحات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، قوه قضائیه موافقت خود را با این طرح اعلام کرد."

اختصاص اموال نامشروع مسئولان برای فقرزدایی فقرا و اشتغال زایی جوانان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضائیه با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان موافقت کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..