تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان معترض به احکام قضایی حضور وزیر در جمع خود را خواستار شدند

دانشجویان دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران در دومین روز اعتراض نسبت به احکام صادر شده برای دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه سال 96، حضور وزیر علوم در این دانشگاه را خواستار شدند.

به گزارش شما نیوز ،محمد کاظم پرهیزکار ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران اظهار کرد: دانشجویانی که روز گذشته(دوشنبه) اعتراضات خود را نسبت به امنیتی شد فضای دانشگاه و احکام صادر شده برای دانشجویان دستگیر شده طی اعتراضات دی ماه سال گذشته اعلام کرده بودند، با صدور بیانیه‌ای به عنوان مطالبه موقت درخواست کردند تا دکتر غلامی وزیر علوم،تحقیقات و فن‌آوری در تجمع امروز (سه شنبه 29 خرداد) برای گفت‌و گو و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان شرکت کند.

وی ادامه داد: تا این لحظه ایشان در این جمع حاضر نشدند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد که دانشجویان معترض اعلام کرده اند تا چهارشنبه 30 خرداد منتظر حضور وزیر علوم یا نماینده وی خواهند بود و در غیر این صورت به عنوان اعتراض از شنبه در امتحانات آخر ترم این دانشکده حاضر نخواهند شد.

وی سپس گفت: تا کنون چندین تشکل از دانشگاه‌های مختلف حمایت خود را از دانشجویان این دانشکده اعلام کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان معترض به احکام قضایی حضور وزیر در جمع خود را خواستار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..