تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب طرح ویژه مازندران در جلسه شورای عالی شهرسازی کشور

تصویب طرح ویژه مازندران در جلسه شورای عالی شهرسازی کشور

استان‌ها > مازندران - با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای عالی شهرسازی کشور طرح ویژه مازندران با رویکرد مازندران یکپارچه همراه با توسعه متوازن و پایدار مطرح و به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازساری در این جلسه که اعضای شورای عالی شهرسازی کشور و تعدادی از معاونین وزیر راه و شهرسازی حضور داستند مقرر شد در این طرح به عنوان اولین طرح در کشور همه مسائل مربوط به آسیب های زیست محیطی ، کاهش ضایعات ساخت و ساز، حمل و نقل ترکیبی، سکونت ، گردشگری، طرح دریا و اقتصاد دریا در قالب یک نقشه راه تنظیم و تدوین و به صورت نظام مند با بهره گیری از مشاوران داخلی و خارجی طراحی به شورای عالی شهرسازی کشور ارائه شود.
46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب طرح ویژه مازندران در جلسه شورای عالی شهرسازی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..