تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه لالیگایی ایران مقابل لاروخای اورجینال!

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی ایران بعد از شروع درخشان در جام جهانی، دومین دیدار خود را برابر تیم ملی قدرتمند و پر مهره اسپانیا برگزار می کند. دیداری که پیش از شروع جام جهانی موفقیت در آن برای تیم ملی ماموریت غیر ممکن به نظر می رسید اما با توجه به شروع خوب ایران و مشکلات داخلی تیم ملی اسپانیا بعد از جدایی لوپتگی، ایران حالا امیدوار به ادامه درخشش در این دیدار و واقعی کردن رویای صعود است.  هر چند نیروهای دو تیم در تمامی نقاط زمین قابل مقایسه نیستند اما در ادامه به بررسی وضعیت دو تیم در نقاط مختلف زمین می پردازیم.

دروازه بان؛ ستاره قرمز ایران، ستاره شیاطین سرخ


دخیا و بیرانوند هر دو مهره های تاثیر گذار و موفق تیم های باشگاهی خود طی چند سال اخیر هستند. هر دو دروازه بان فصل گذشته بیشترین کلین شیت را داشتند و از نظر سبک دروازه بانی و استایل بازی نیز بی شباهت به یکدیگر نیستند.


البه با توجه به شرایط مسابقه به نظر می رسد که این دو بازیکن روز متفاوتی را پیش رو دارند. با توجه به بازی بسته احتمالی ایران، بیرانوند باید خود را برای روزی با خروج های متوالی آماده کند و نگرانی اصلی او ارسال از کناره ها خواهد بود اما به نظر می رسد تیم ملی با تمرکز روی ضد حملات در صورت خلق موقعیت جدی، در موقعیت تک به تک دروازه دروازه بان یونایتد را تهدید کند.

دفاع وسط؛ جوان های ما، فوق ستاره های اسپانیا


دو مدافع مرکزی احتمالی ایران مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی خواهند بود. دو بازیکنی که اولین جام جهانی خود را تجربه می کنند و هر چند نمایش های خوبی در لیگ های خود داشتند اما تجربه بالای بین المللی در سطح جام جهانی ندارند.


در سوی دیگر راموس و پیکه دو مدافع مرکزی اسپانیا هستند. بازیکنان کلیدی رئال مادرید و بارسلونا که در دو جام جهانی قبلی نیز حضور فیکس داشتند و هر ساله در بالاترین سطح رقابتی برابر یکدیگر قرار می گیرند. نکته کلیدی درباره راموس و پیکه در کنار تمامی ویژگی های مثبت این دو بازیکن، اشتباهات فردی این دو بازیکن است. نکته ای که می تواند به تیم ملی ایران کمک کند تا در یکی از ضد حملات خود با استفاده از اشتباهات فردی آنها، نتیجه ای شگفت انگیز خلق کنند.

مدافعین کناری؛ باز هم بارسا و رئال علیه لژیونرها


در دو سمت خط دفاع نیز تیم ملی اسپانیا دو فوق ستاره را در اختیار دارد. یوردی آلبا بعد از یک فصل درخشان در بارسلونا و کارواخال با رهایی از بند مصدومیت برابر ایران به میدان می روند. دو مدافعی که در کارهای تهاجمی تخصص بالایی دارند. احسان حاج صفی و رامین رضاییان البته با توجه به حضور در فوتبال اروپا آمادگی بدنی قابل قبولی برای این رقابت حساس دارند.


با توجه به سبک بازی ایران، جنگ در این منطقه از زمین می تواند کلید موفقیت تیم ملی ایران و یا اسپانیا باشد.

هافبک های مرکزی؛ جنگجوهای ایران باز هم کم نمی آورند


اگر بپذیریم که مساوی نتیجه قابل قبولی برای ایران است، حضور عزت اللهی و امید ابراهیمی در  مرکز خط میانی محتمل به نظر می رسد. دو بازیکن توپ گیر و تخریبی که با سبک خاص بازی خود می توانند مانند بازی مراکش کلید برتری ایران باشند.عزت اللهی البته سابقه حضور در اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه خود دارد و مطمئنا تجربه حضور در یکی از تیم های مطرح این کشور، کمک شایانی به او خواهد کرد.


از سوی دیگر اسپانیا در این منطقه از زمین بوسکتس و کوکه را در ترکیب قرار خواهد داد و البته تیاگو نیز می تواند به لاروخا کمک کند. دو گزینه احتمالی هیرو برای این منطقه از زمین بیش از آنکه در کارهای دفاعی مختصص باشند، بازیساز های قابلی هستند تا به اینیستا و دیگر هافبک های اسپانیا کمک کنند.

هافبک های تهاجمی؛ لالیگایی های سابق به لالیگایی ها رسیدند


تیم ملی احتمالا در این دیدار از شجاعی، انصاری فرد و جهانبخش استفاده خواهد کرد و در طرف مقابل به نظر می رسد داوید سیلوا، آندرس اینیستا و ایسکو بازیکنان مورد نظر هیرو باشند. هر سه بازیکن تیم ملی در این منطقه از زمین لژیونر هستند. انصاری فرد و شجاعی سابقه حضور در فوتبال اسپانیا را در کارنامه خود دارند و از سوی دیگر جهانبخش نیز ستاره اول فوتبال هلند در سال گذشته بود.


اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا در این منطقه از زمین هر چند بسیار بزرگ و مهار نشدنی به نظر می رسند اما نباید فراموش کرد که بازی فانتزی، ویژگی اصلی این سه بازیکن است. موضوعی که با بازی تخریبی و فیزیکی بازیکنان ایران می توان به مهار آن فکر کرد.

خط حمله؛ پسر خندان ایران، مرد بد اخلاق اسپانیایی


سردار آزمون شاید با انگیزه ترین بازیکن ایران برابر اسپانیا باشد. سردار در اولین تجربه جهانی خود نتوانست درخشان ظاهر شود اما دیدار با اسپانیا فرصتی برای درخشش او خواهد بود.


پسر پر انرژی و خندان تیم ملی البته مانند بازی با مراکش فرصت اشتباه ندارد و به خوبی می داند همتای او در تیم ملی اسپانیا، تا چه اندازه حرفه ای و سختگیر است. کاستا که مهاجمی تقریبا عصبانی و بد اخلاق است از هر وسیله ای برای موفقیت استفاده می کند و شاید بهتر باشد در این دیدار ملی پوشان نیز با او مانند خودش رفتار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه لالیگایی ایران مقابل لاروخای اورجینال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..