تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه طوفان در بازار سرمایه/ شاخص همچنان می تازد

به گزارش شمانیوز، در معاملات روز جاری شاخص کل بورس همچنان در مسیر صعودی باقی ماند و توانست یک هزار و ۹۷۰ واحد دیگر بالا رود.
در معاملات امروز سرمایه گذاران بورسی بیش از 2 میلیارد برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی‌های مالی را دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بالغ بر ۵۲۸ میلیارد تومان بود.

در بازار روز سه شنبه نماد‌های ملی مس، فولاد مبارکه، تاپیکو، گسترش نفت و گاز پارسیان، چادرملو، گل گهر و سرمایه گذاری امید با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد یک هزار و ۹۷۰ واحدی شاخص کل را ثبت کرد. این متغیر در پایان معاملات امروز در رقم ۱۰۶ هزار و ۵۰۴ واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به ترتیب یک هزار و ۹۰۲ واحد و یک هزار و ۵۴۰ واحد صعودی شدند.

برترین گروه‌های صنعتی بازار نیز با بیشترین رشد حجم و ارزش معاملات متعلق به صنایع فلزات اساسی، شیمیایی و کانه فلزی بود.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نماد‌های ملی مس، تولید مواد اولیه دارو پخش، معدنی و صنعتی صبانور، فنرسازی خاور، کارت اعتباری کیش، پرداخت الکترونیک سامان کیش و کشاورزی و دامپروری مگسال بود.

در مقابل نماد‌های ایران خودرو دیزل، داروسازی زهراوی، کاشی پارس، سیمان کردستان، درخشان تهران، داده پردازی ایران و حمل و نفت پتروشیمی با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش، سرمایه گذاری امید، چادرملو، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، کارت اعتباری ایران کیش، بورس اوراق بهادار تهران و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

در مقابل اوراق مشارکت رایان سایپا، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، اوراق مشارکت شهرداری تهران و اوراق صکوک سایپا با بیشترین عرضه‌ها و طولانی‌ترین صف‌های فروش به کار خود پایان دادند.

در بازار امروز ملی مس با معامله بیش از ۱۶۳ میلیون سهم به ارزش ۵۶۹ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه طوفان در بازار سرمایه/ شاخص همچنان می تازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..