تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۱۶ میلیارد برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

به گزارش ایسنا، اسد عبدالهی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهر خرم‏‌آباد  گفت: در سال‌جاری سهم شهرستان خرم‌آباد از اعتبارات استانی، نفت و توازن ردیف مجموعأ مبلغ ۱۲۴۶۷۰۸ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: مبلغ ۲۴۵۰۱۲ میلیون آن از محل سرمایه استانی، مبلغ ۲۳۴۸۲۶ میلیون ریال از محل نفت مبلغ ۶۶۱۲۷۰ از محل توازن ردیف و مبلغ ۱۰۵۶۰۰میلیون ریال دیگر، از محل ارتقاء شاخص‌های توسعه اقتصادی است.

عبدالهی گفت: این اعتبارات در بین ۲۵۷ پروژه زیر مجموعه ۲۶ فصل بودجه، توزیع شده است.

حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار کرد: تبیین و گردآوری نقش دولت در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال ۹۴ به تمامی سازمان‌ها ابلاغ شده است و همه سازمان‌ها و ادارات در این امر خطیر باید تمام سعی و کوشش خود را به کار گیرند تا هر چه سریع‌تر فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح شود.

در این جلسه، مبلغ ۱۶ میلیارد ریال بودجه برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تخصیص داده شد.

انتهای پیام

منبع خبر : isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۱۶ میلیارد برای ساخت فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..