تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه روسای سه قوه با محور حمایت از بازار سرمایه

دومین جلسه شورای عالی اقتصادی سه قوه صبح امروز - سه شنبه - برای مدیریت شرایط تحریم و چگونگی حمایت از بازار سرمایه و بورس با حضور سران قوا در دفتر رییس جمهوری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای پاسخگویی به ضرورت هایی که فضای جدید تحریمی در کشور ایجاد می کند، نیاز است قوا در یک هماهنگی نزدیک و مستمر مسائل را رصد و تصمیمات مناسبی را اتخاذ کنند تا بتوان با توجه به توانمندهای داخلی نسبت به مدیریت شرایط تحریمی اقدام کنیم.
سخنگوی دولت ادامه داد: دومین جلسه شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه صبح امروز از ساعت هشت و 30 دقیقه با حضور سران قوا و نمایندگان آنها در دفتر رییس جمهوری برگزار شد.
نوبخت اظهار داشت: امروز در این جلسه چگونگی حمایت از بازار سرمایه و بورس مورد بحث قرار گرفت؛ اعلام شد که هفته گذشته اتفاق خوبی افتاد و به جای این که نقدینگی موجود به سمت ارز یا طلا متمرکز شود و تقاضای غیرواقعی بر روی این دو کالا ایجاد کند، نقدینگی معطوف به بازار سرمایه شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم نقدینگی موجود را در راستای حرکت به سمت تولید ببریم، نافع خواهد بود ولی اگر متاسفانه به سمت تقاضا برود، عدم تعادل عرضه و تقاضا را ایجاد می کند.
نوبخت تصریح کرد: نیازمند حمایت عملی همه قوا برای این قبیل اقدامات هستیم که شورای عالی اقتصادی سران قوا در این بحث متمرکز شد تا یک سیاست مناسب و سنجیده با رایزنی همه مسئولین اتفاق بیافتد و از دولت شنیده شود که قوه مقننه و قضاییه همان سیاست را تاکید کنند و رهبری نیز اعلام فرمودند از سیاست های این شورا حمایت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه روسای سه قوه با محور حمایت از بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..